ZyberZone Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei, har en større skjerm som kun har DVI input. Skulle trenge å koble en boks til denne, slik at jeg får mulighet til å koble opp component/hdmi/vga. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike bokser? Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vet ikke hvor du kan få tak i slike bokser, men hvis det bare er en kilde du skal koble til skjermen så kan du bruke en hdmi/vga/component til DVI kabel, evt en liten konverter. Pris har veldig lite å si hvis det skal være en kort kabel. :-) Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Skal gjerne kunne switche input også ja, så jeg vil gjerne ha mulighet til flere kilder.. da blir en kabel litt slitsomt Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Sant, Leteng har jeg glemt. Tar en telefon til de Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 De hadde egentlig ingen løsning på problemet. Må bruke VGA istedenfor DVI, får se hva løsningen blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå