Lukilock Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hallo! Har en Nokia e51, og i den Last ned! menyen så kan jeg laste ned Messenger. Når jeg starter opp programmet så står det at jeg kan kjøpe på dags pass elns etter en prøve periode. Trodde at MSN var gratis når enn brukte det over Wlan som jeg skal gjøre, eller er det ikke det? evt. noen andre messenger programmer som er å anbefale? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Msn til mobil er desverre ikke gratis. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Noen andre messenger programmer som egner seg til s60 som er gratis? Hvet jeg må betale for datatrafikk, men nå skal jeg bare bruke det over Wlan i første omgang, så da er det jo gratis.. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen andre messenger programmer som egner seg til s60 som er gratis? Hvet jeg må betale for datatrafikk, men nå skal jeg bare bruke det over Wlan i første omgang, så da er det jo gratis.. Men har du prøvd å installere den fra Last ned menyen da? Jeg gjorde det nå og det var helt gratis hos meg i hvertfall... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Er gratis å bruke i 30dager elns, også skal de ha penger. Kom opp når jeg logga inn.. Skal legge ut et screenshots av det etter at jeg har oppdatert symbian på'n Endret 22. januar 2009 av Core2dou Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kan sjekke ut Ebuddy som er gratis, men har selv et problem på min N82 med det programmet som gjør at telefonen skrur seg av hvis jeg mottar melding eller en samtale (derfor ganske ubrukelig), men på de fleste telefoner skal det nok funke fint. Bare å teste . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå