x3m_pl4yer Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Er prisguiden ikke helt oppdatert nå eller er det bare meg? Så og si ingen deler er står som status -ikke på lager-, men når jeg går inn på siden har de 100+ av varen. Og hele handle listen jeg har laget står som -ukjent- varer. Bare jeg eller har andre det også? Handlevogn - Her har du handlevognen min som et eksempel. Endret 22. januar 2009 av x3m_pl4yer Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ser ingenting galt med handlevogna di jeg ihvertfall. Riktignok er det noen av butikkene som ikke har alle dine komponenter på lager, men ellers ser jeg ingen feil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
SteinrQys Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det ser ut som en feil.. Tipper prisguiden er under oppdatering eller noe. Det blir sikkert fikset på snart. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hepp! Flyttes til tilbakemelding for prisguiden. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei, Vi hadde noen problemer med oppdatering av lagerstatus i forrige uke. Skal være i orden nå! Marius Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 problemer i forrige uke?? dette problemet har jeg sikkert hatt i flere uker! bruker guiden hyppig.. og i minst 3 uker så står det ukjent eller et helt absurd antall kontra det som faktisk står på sidene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg