Gå til innhold

Sinnsykt treg PC!

Anbefalte innlegg

Jeg formaterte og partisjonerte harddisken for en liten stund siden. når jeg så slo på pc'en og innstallerte windows går alt så sinnsykt tregt!

bare ved å bla nedover et worddokument "hakker" skjermen!

hva kan være feil?

det var slikt helt fra jeg instalerte windows til nå (nå har jeg flere progs.)

kan det være at alle kortene ikke er ordentlig installert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det kan være et eller annet mystisk program som suger all kraften ut av pc'n :lol:

neida, men sjekk at det ikke er et program som stjeler litt kapasitet. gjelder spesielt hvis du har lagt inn p2p program(mer)

ellers så kan det være fordi du bruker en for høy oppløsning kombinert med 32bits farger.

Lenke til kommentar

Jeg hadde et lignende problem og det løste seg ved (som ernie85 sier) å endre innstillingene fra 1200*1600 32-bpp til 16 bpp.

Noe som har overbevist meg om at jeg må bytte skjerm, kjenner noen til en billig 19-tommer som fint kjører 1200*1600, 32 bpp @85-100mHz ?

:roll:

Lenke til kommentar
Jeg hadde et lignende problem og det løste seg ved (som ernie85 sier) å endre innstillingene fra 1200*1600 32-bpp til 16 bpp.  

Noe som har overbevist meg om at jeg må bytte skjerm, kjenner noen til en billig 19-tommer som fint kjører 1200*1600, 32 bpp @85-100mHz ?

:roll:

Hyundai ImageQuest Q910 (85mHz)

billig ihvertfall!!

Lenke til kommentar
Er dere helt vekke????

Du må gå på properties for skjermen og så på monitor og sette oppdateringsfrekvensen til 85 hertz eller mer ( vedder på at den står på 60 Hertz...)

Ehh..

Da hadde det vert flimmer han klagde på...

Men uansett: Det der kan jeg anbefale å gjøre (om du ikke har gjort det...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...