Barry White Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei! Jeg bor på hybel, og har min TV og PC stående i umiddelbar nærhet. Derfor ønsker jeg å ha et anlegg for begge disse to dersom jeg skulle gå til innkjøp av ett. Jeg bor i et bofellesskap i blokk, så noe hinsides trøkk er ikke nødvendig. Den gode lyden verdsettes da (men ikke på entusiast-nivå, det har jeg ikke råd til!) Om jeg ønsker to eller fem høytalere har jeg ikke helt bestemt meg for enda, men det kan jo være fiffig med fem da, spesielt om trådløse bakhøytalere ikke koster skjorta. Jeg ønsker: - Et anlegg som kan kobles til TV og PC samtidig, der lyd fra bilder kan spilles av samtidig, og at det er opp til meg å mute hver enkelt. - Et annlegg under 5000 kr. Forslag? Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei! Jeg bor på hybel, og har min TV og PC stående i umiddelbar nærhet. Derfor ønsker jeg å ha et anlegg for begge disse to dersom jeg skulle gå til innkjøp av ett. Jeg bor i et bofellesskap i blokk, så noe hinsides trøkk er ikke nødvendig. Den gode lyden verdsettes da (men ikke på entusiast-nivå, det har jeg ikke råd til!) Om jeg ønsker to eller fem høytalere har jeg ikke helt bestemt meg for enda, men det kan jo være fiffig med fem da, spesielt om trådløse bakhøytalere ikke koster skjorta. Jeg ønsker: - Et anlegg som kan kobles til TV og PC samtidig, der lyd fra bilder kan spilles av samtidig, og at det er opp til meg å mute hver enkelt. - Et annlegg under 5000 kr. Forslag? Logitech Z5500 til ca 2500,- Mer surroundlyd for pengene får du ikke. Mye info om den i hjemmekino seksjonen i forumet. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Nja, er ikke overbevist om at Z 5500 er det perfekte her. Han er villig til å betale 5000 kr, er ikke ute etter så mye bass og ønsker heller god lyd istedet for mye. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Nja, er ikke overbevist om at Z 5500 er det perfekte her. Han er villig til å betale 5000 kr, er ikke ute etter så mye bass og ønsker heller god lyd istedet for mye. Leste på nytt og ser at han åpner for stereo oppsett. Da er saken en litt annen ja. Forslag: Ta en tur på Hifiklubben og finn deg et par Dali høyttalere og en Cambridge forsterker. Det er litt å velge i på ditt budsjett. Da får du vellyd på moderat volum. Endret 24. januar 2009 av Junkers Lenke til kommentar
akle Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Men får man lyd fra PC og TV samtidig på en slik forsterker? Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Men får man lyd fra PC og TV samtidig på en slik forsterker? Det går fint med begge de nevnte alternativene ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå