Vikingspeider Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Javel, da har jeg funnet ut at nynazisten i filmen heter Adam O. Pedersen. En del av oppgaven er å skjønne hva Adams fulle navn er ut fra.. filmen. Noen andre som har sett filmen og kan hjelpe? Jeg finner ikke noen anmeldelse av filmen, sammendrag eller analsye som gir meg svar på dette. Hvordan denne delen av oppgaven ser ut: Hvilken symbolikk er det i navnene til presten og nynazisten? (Bl.a. Ivan – tenk anagram, Adams mellomnavn begynner på O, hva står det for?) ------------------------------------------ Original post: Anyone? Skriver oppgave om filmen og Jobs bok. Må vite navnet på nazisten pga. læreren mener det er en symbolikk der, men jeg husker ikke hva han heter - ja, bortsett fra Adam da. Hjemmesiden til filmen, wikipedia, youtube, imdb, google.. Jeg ser at presten heter Ivan Fjeldstedt, men det er alt. Endret 23. januar 2009 av SondreOverby Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du hadde prøvd IMDB sa du? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Neimen der står det jo.. det var litt rart . Kanskje jeg er veldig trøtt i dag. Sovnet faktisk nettopp mens jeg skrev på oppgaven. Nuvel. Takk for at du påstod at jeg bare ikke så godt nok etter. Skjønner ikke helt hvordan jeg unngikk å se det første gangen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå