Gå til innhold

Nyheter for Team Fortress 2 (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå fikk jeg lyst å skifte nick til fluesopppen, bare for å være skøy :) Ta heller det på PM? =)

Er egentlig ikke veldig innstillt på ny klasse. Klarer ikke helt å se for meg et bedre gameplay med enda flere klasser. For min del syntes jeg det kun skal fokuseres på oppdateringer av de eksisterende klassene, men hvem vet.. Kanksje det blir kjempekult.

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg lyst å skifte nick til fluesopppen, bare for å være skøy :) Ta heller det på PM? =)

Er egentlig ikke veldig innstillt på ny klasse. Klarer ikke helt å se for meg et bedre gameplay med enda flere klasser. For min del syntes jeg det kun skal fokuseres på oppdateringer av de eksisterende klassene, men hvem vet.. Kanksje det blir kjempekult.

Beklager at det sklei ut sånn :blush:

Er enig med deg i det med klassene, hvis de skal inkludere flere så skal ihvertfall alle klassene som er der nå være oppgradert og vært det i en god stund.

Lenke til kommentar

"Hver spiller må velge en klasse (som snikskytter, feltlege og flammekastersoldat), og gjøre det han eller hun kan for å hjelpe laget til seier."

Oja det finnes ikke mer enn 3 klasser?

Neida, ser bra ut dette. Og er glad at Valve legger alt arbeidet de gjør inn i dette spillet. Det er liksom litt julaften hver gang det kommer nye våpen.

Lenke til kommentar
Sant det=)

Juleaften og fulle servere der alle er samme klasse :!:

cp_dustbowl0016.jpg

en av de beste minnene fra TF2, alle var medic utenom et par heavy som var uber 24/7 :) morro morro

Hvilke servere spiller dere på da?

(Har vi foresten en TF2 tråd?)

jeg spiller på det meste på UKCS dustbowl extreme server. masse action så og si døgnet rundt og stort sett bare gode spillere der.

Lenke til kommentar

Ny klasse kan jo bli fett (nye taunts, nye latterlige oneliners) men jeg er redd det ikke vil tilføre spillet så mye nytt.

Spent på å se hva Scout-unlocken vil være, og den nye gamemodusen. Noen Hunted blir det imidlertidlig ikke, det er Payload et bevis på. Men åkke som, den er vel bedre enn Arena-modusen som for mitt vedkommende var kjedelig.

Engineer vil få en egen update, det som kom til teleporter og dispenser for en tid tilbake var bare for å prøve å snu Engineer fra camping til litt mer løpe rundt.

Ellers så regner jeg med at noen kjenner til denne? http://www.teamfortress.com/

Og valves offisielle Team Fortress 2 forum.

Er fra det forumet blandt annet Sandvichen til Heavy kommer fra; Valve tar til seg ideer de får av spillerne sine.

Lenke til kommentar

Jeg har kjempemasse respekt for Valve. Det er lite de gjør som ikke er bra. Det er et av de firmaene som jeg er villig til å kjøpe ting fra bare for å støtte dem. Bra kundeservice har de også.

Selv er TF2 det spillet jeg spiller mest, og jeg håper at Engineer får den første unlockable oppgraderinga. Hadde gjort seg med alternative Sentries o.l.

Vet dere forresten noen gode servere der folk bruker mic og samarbeider utenom claner? generelt bare jiner jeg de med lavest latency...

Lenke til kommentar
Jeg har kjempemasse respekt for Valve. Det er lite de gjør som ikke er bra. Det er et av de firmaene som jeg er villig til å kjøpe ting fra bare for å støtte dem. Bra kundeservice har de også.

Selv er TF2 det spillet jeg spiller mest, og jeg håper at Engineer får den første unlockable oppgraderinga. Hadde gjort seg med alternative Sentries o.l.

Vet dere forresten noen gode servere der folk bruker mic og samarbeider utenom claner? generelt bare jiner jeg de med lavest latency...

Scout er neste klasse ut, og kommer i februar. Engineer blir nok blandt de siste, er en populær klasse, og det er de upopulære som får en oppgradering først.

Enig i at Valve generelt er en bra utvikler og en av de siste få som det er verdt å støtte opp om uten å ha en bismak i munnen.

Lenke til kommentar
Hva er generelt høyeste ping det er verdt å spille med?

Kommer litt an på hvilken klasse du spiller som egentlig (Sniper bør ha veldig lav, Engineer kan ha høyere), men genrelt er det jo greit å ha så lav som mulig. Selv greier jeg meg fint på rundt 70, men vet jo at jeg gjør det bedre rundt 30. Spiller ikke de klassene som krever mest aim, for å si det slik :p

Finn servere i skandinavia (mange gode svenske) så bør du ikke ha noe problem!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...