Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Bare for og si det så vi ikke ender opp med og krangle, jeg har ikke noe problem med at du har det nicket=) Hva som ligger bak nicket mitt og alle nick jeg bruker er veldig personlig og har med livet jeg levde i mange år og ting jeg har opplevd. I TF2 så bruker jeg foresten Pharma, eller nå får tiden heter jeg Nade-Pharma=). Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Alle vet du er bare soppen uansett soppen, så går på det samma Uansett, håper ikke valve lager for mye nye fancy ting. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Nå fikk jeg lyst å skifte nick til fluesopppen, bare for å være skøy Ta heller det på PM? =) Er egentlig ikke veldig innstillt på ny klasse. Klarer ikke helt å se for meg et bedre gameplay med enda flere klasser. For min del syntes jeg det kun skal fokuseres på oppdateringer av de eksisterende klassene, men hvem vet.. Kanksje det blir kjempekult. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Får vel installere å spille det som jeg har en pc som kan kjøre det max uten lagg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Nå fikk jeg lyst å skifte nick til fluesopppen, bare for å være skøy Ta heller det på PM? =) Er egentlig ikke veldig innstillt på ny klasse. Klarer ikke helt å se for meg et bedre gameplay med enda flere klasser. For min del syntes jeg det kun skal fokuseres på oppdateringer av de eksisterende klassene, men hvem vet.. Kanksje det blir kjempekult. Beklager at det sklei ut sånn Er enig med deg i det med klassene, hvis de skal inkludere flere så skal ihvertfall alle klassene som er der nå være oppgradert og vært det i en god stund. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 "Hver spiller må velge en klasse (som snikskytter, feltlege og flammekastersoldat), og gjøre det han eller hun kan for å hjelpe laget til seier." Oja det finnes ikke mer enn 3 klasser? Neida, ser bra ut dette. Og er glad at Valve legger alt arbeidet de gjør inn i dette spillet. Det er liksom litt julaften hver gang det kommer nye våpen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Sant det=) Juleaften og fulle servere der alle er samme klasse :!: Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvilke servere spiller dere på da? (Har vi foresten en TF2 tråd?) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Sant det=)Juleaften og fulle servere der alle er samme klasse :!: en av de beste minnene fra TF2, alle var medic utenom et par heavy som var uber 24/7 morro morro Hvilke servere spiller dere på da? (Har vi foresten en TF2 tråd?) jeg spiller på det meste på UKCS dustbowl extreme server. masse action så og si døgnet rundt og stort sett bare gode spillere der. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Spiller på Voogru som regel. Masse gode spillere der også, og en del noobs som er morsomme å drepe. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ny klasse kan jo bli fett (nye taunts, nye latterlige oneliners) men jeg er redd det ikke vil tilføre spillet så mye nytt. Spent på å se hva Scout-unlocken vil være, og den nye gamemodusen. Noen Hunted blir det imidlertidlig ikke, det er Payload et bevis på. Men åkke som, den er vel bedre enn Arena-modusen som for mitt vedkommende var kjedelig. Engineer vil få en egen update, det som kom til teleporter og dispenser for en tid tilbake var bare for å prøve å snu Engineer fra camping til litt mer løpe rundt. Ellers så regner jeg med at noen kjenner til denne? http://www.teamfortress.com/ Og valves offisielle Team Fortress 2 forum. Er fra det forumet blandt annet Sandvichen til Heavy kommer fra; Valve tar til seg ideer de får av spillerne sine. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har kjempemasse respekt for Valve. Det er lite de gjør som ikke er bra. Det er et av de firmaene som jeg er villig til å kjøpe ting fra bare for å støtte dem. Bra kundeservice har de også. Selv er TF2 det spillet jeg spiller mest, og jeg håper at Engineer får den første unlockable oppgraderinga. Hadde gjort seg med alternative Sentries o.l. Vet dere forresten noen gode servere der folk bruker mic og samarbeider utenom claner? generelt bare jiner jeg de med lavest latency... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har kjempemasse respekt for Valve. Det er lite de gjør som ikke er bra. Det er et av de firmaene som jeg er villig til å kjøpe ting fra bare for å støtte dem. Bra kundeservice har de også.Selv er TF2 det spillet jeg spiller mest, og jeg håper at Engineer får den første unlockable oppgraderinga. Hadde gjort seg med alternative Sentries o.l. Vet dere forresten noen gode servere der folk bruker mic og samarbeider utenom claner? generelt bare jiner jeg de med lavest latency... Scout er neste klasse ut, og kommer i februar. Engineer blir nok blandt de siste, er en populær klasse, og det er de upopulære som får en oppgradering først. Enig i at Valve generelt er en bra utvikler og en av de siste få som det er verdt å støtte opp om uten å ha en bismak i munnen. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hva er generelt høyeste ping det er verdt å spille med? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hva er generelt høyeste ping det er verdt å spille med? Kommer litt an på hvilken klasse du spiller som egentlig (Sniper bør ha veldig lav, Engineer kan ha høyere), men genrelt er det jo greit å ha så lav som mulig. Selv greier jeg meg fint på rundt 70, men vet jo at jeg gjør det bedre rundt 30. Spiller ikke de klassene som krever mest aim, for å si det slik Finn servere i skandinavia (mange gode svenske) så bør du ikke ha noe problem! Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Selv setter jeg filter på under 100. Er det over det er det sjeldent verdt å prøve engang. Rundt 30 er bra. ca 5 er så lavt man kommer, selv på lan. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 spiller aldri med over 50-60, må godta høyere under pcwer siden jeg spiller i engelsk klan. Men har som oftest ikke over 50. Liker best under 20=) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Oi.. På Voogru har jeg 130-140... Må se å finne meg en annen server å spille på da. Men hvilke servere er bra når det gjelder sammarbeid, selv utenom klan, og med mic? Greier meg foresten bra på Voogru selv med høy latency. Blir ofte drept pga. det, men det går greit. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) (...) Men hvilke servere er bra når det gjelder sammarbeid, selv utenom klan, og med mic? (...) Lurer på det samme selv. Endret 25. januar 2009 av madsc90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg