Joachim_F Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Utviklingen av det flotte skytespillet Team Fortress 2 fortsetter. Les mer Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dette her er et spill jeg og mange andre har lagt ufattelig mye tid i. Så blir glad for at Valve satser på TF2 fremover. THE SPY IS A CAKE! Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Men som vanlig blir vi konsolleiere oversett. Fantastisk at det ikke er kommet ut en eneste oppdatering (Ja, da mener jeg ikke bugfiks, noe det fortsatt florerer av) til konsoll på 1,5 år! Konsoll-spillerne trenger sårt nye brett og karakteroppgraderinger. Skynd dere Valve! Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Flere classer? Det kommer bare til og oedelegge spillet. De boer eller fokusere alt paa og lage unlocks til alle classene. Gleder meg til og se Demoman sine. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 De fokuserer på det du sier også, de har laget flere klasser....men de prioriterer oppdateringer til de klassene som er der;) Spiller du demo? Intrisert i 1vs1 en gang? Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Valve har ikke oversett oppdateringene til konsollversjonene, tingen er at Valve vil at de skal være gratis, mens Microsoft vil ta penger for dem. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Så kjeft på Micro ikke Valve Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Gleder meg også til Demo achievments. Og muligens Sniper. Den revolveren er ikke av de beste... Liker også måten de implementerer det på. Blir ikke overpowered bare du har det nye våpnet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 DER ER NICKTYVEN MIN :!: Ser frem til demo-oppgraderinga, har lagt "litt" tid i Demo. Er vel oppi 320 timer nå Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Nicktyven din? Snakker heller om det motsatte her altså.... Du stjal nicket mitt her! Dessuten har jeg en mer fornuftig stil å gå til nicket. Fluesopp har jeg brukt siden ca. år 2002, så ikke kom her og kom her. edit: 1k GET! Endret 22. januar 2009 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Gleder meg også til Demo achievments. Og muligens Sniper. Den revolveren er ikke av de beste...Liker også måten de implementerer det på. Blir ikke overpowered bare du har det nye våpnet. Bullshit, den revolveren er en "killing machine". Nye klasser? For mye endringer skjer.. BLir jo snart small-scale BF2 dette. 9 Klasser er mer enn nok, vi trenger ikke noe for å endre strategiene ytterligere, gi oss no-crit og TFTrue i vanilla istedet for 3rd party. Lenke til kommentar
ROLLover Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 ny klasse?!=) det høres ganske tøft ut. Eg gleder og gruer meg. for at klassen blir sikkert overpowerered Sannsynligvis blir det mye pathcer for å rebalansere klassen. det har skjedd med soldier og demoman. de måtte redusere skuddet til dem. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Les original intervjuet folkens, der står det at de har tenkt og på sikt slippe EN ny klasse, og hvis denne blir Civilian fra TFC så kan det neppe bli store problemer. Konsolleiere blir ikke totalt oversett, dere får oppdateringer på sikt dere også, men det er mellom Valve og Microsoft ligger problemer. Jeg ser fram til Scout oppdateringen som er neste. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det er uansett ingen som spiller online på 360 versjonen.. Derfor er jeg glad jeg har både PC og 360 versjon Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Håper den nye klassen kan instagibbe alle pyros, og at det nye mapet er et undervannsmap. Daniel Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dette er noe av det jeg enda liker med Valve. Di gir ikke ut et spill og glemmer det. Her snakker vi gode oppdateringer flere år etter lansering Fluesopp har jeg brukt siden ca. år 2002, så ikke kom her og kom her. Så hvordan forklarer du at du ble regga 07/03-2006? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Herlig! Gleder meg Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Gleder meg, selv håper jeg at engineer skal få litt love. men de har vel fått det de skulle få tenker jeg. Jeg håper at soldier får neste update, for er vel de som treng det mest i spillet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Nicktyven din? Snakker heller om det motsatte her altså....Du stjal nicket mitt her! Dessuten har jeg en mer fornuftig stil å gå til nicket. Fluesopp har jeg brukt siden ca. år 2002, så ikke kom her og kom her. edit: 1k GET! Jeg har brukt det nicket siden jeg fikk min første pc som 15-åring( som var i 1995 ), uansett nå snakker vi om forumet her og her ble du medlem etter meg. Dermed er du nicktyven...så enkelt . Og hva mente du med "Dessuten har jeg en mer fornuftig stil å gå til nicket." Hva vet du hva som ligger bak nicket mitt JFM: Alle vet hvem den virklige Fluesoppen er Endret 22. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dette er noe av det jeg enda liker med Valve. Di gir ikke ut et spill og glemmer det. Her snakker vi gode oppdateringer flere år etter lansering Fluesopp har jeg brukt siden ca. år 2002, så ikke kom her og kom her. Så hvordan forklarer du at du ble regga 07/03-2006? Kjente ikke til dette forumet før da. Jeg har brukt det nicket siden jeg fikk min første pc som 15-åring( som var i 1995 ), uansett nå snakker vi om forumet her og her ble du medlem etter meg.Dermed er du nicktyven...så enkelt . Og hva mente du med "Dessuten har jeg en mer fornuftig stil å gå til nicket." Hva vet du hva som ligger bak nicket mitt JFM: Alle vet hvem den virklige Fluesoppen er Ok, så da har du brukt det litt lengre enn meg da. Trodde du snakka om Team Fortress jeg. Og jeg har faktisk en Fluesopp som avatar da. Og www.fluesopp.org Hva ligger bak nicket ditt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg