AlecTBM Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Halloen Jeg streamer video, musikk og bilder med fuppes fra laptoppen, men det er enkelte filer som jeg har problemer med. Jeg trur det er mpeg2 på noen filmer som ikke fungerer (de kommer opp, men får inkombitabel data) Har også en del bilder som ikke vil vises, enkelte jpg filer funker mens andre ikke, er nesten tilfeldig at de funker eller ikke. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 HalloenJeg streamer video, musikk og bilder med fuppes fra laptoppen, men det er enkelte filer som jeg har problemer med. Jeg trur det er mpeg2 på noen filmer som ikke fungerer (de kommer opp, men får inkombitabel data) Har også en del bilder som ikke vil vises, enkelte jpg filer funker mens andre ikke, er nesten tilfeldig at de funker eller ikke. Den enkle løsningen for meg blir å anbefale ps3mediaserver som det er en stor tråd her på forumet om. Du må uansett komme med med informasjon om filmene før vi kan gjette på hva problemet er. Det er veldig sjelden at filmer i enkelt filer er mpeg2, unntaket er råfiler ifra DVD (.vob) eller rå-stream ifra digital satelitt (.ts ??) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå