runeae Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei I det siste har jeg "mistet" MSN og Skype som aktive program på oppgavelinjen. Hvordan kan jeg få disse tilbake på linja? NB Jeg vet at programmene går. Skype kan tas opp med ikon på skrivebordet, mens MSN starter på nytt slik at jeg får opp flere aktive programmer. Lenke til kommentar
SteinrQys Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hadde det samme "problemet" med MSN på den gamle pcen min. Jeg avslutta prosessen i oppgavebehandling og starta programmet på nytt. Da viste ikonet igjen. Har du nylig tatt bort passord for login i windows? Lenke til kommentar
runeae Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Hadde det samme "problemet" med MSN på den gamle pcen min. Jeg avslutta prosessen i oppgavebehandling og starta programmet på nytt. Da viste ikonet igjen. Har du nylig tatt bort passord for login i windows? Nei, har ikke gjort noen endringer på hverken windows eller andre programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå