mcgroven Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Utvidelsespakken til World of Conflict på PC kommer om kort tid. Les mer Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 *frolick* *glee* Blir så bra!! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dette må jeg nesten skaffe meg. WiC er et av tidenes beste strategispill. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Utvidelsen er vel gratis for oss som har spillet fra før av tror jeg? Det var i alle fall den originale planen. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er dette kun en online/multiplayer-utvidelse eller også single player kampanje/skirmish? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dette blir kult. Var veldig imponert over grafikken da jeg prøvde Word in Conflct. Mitt førsteinntrykk var imidlertid at det virket ganske enkelt. Null unit production/bygninger og økonomi-aspekt. Hva er utfordringen med spillet? Er helt sikker på at det fins dybde jeg ikke så på den lille stunden jeg prøvde det. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Synes det var knall å krige og herje uten å suse med å samle ressurser og annet dill. I alle fall i campaign delen er det jo en "realistisk" krigshistorie det er snakk om, og da har man jo "det man trenger". Les : Fabrikker og flyplasser er ikke på frontlinjen, de er lengre bak og synes ikke. Man kaller inn tank-drops og airsupport, på relativt realistisk vis. De allierte bygde ikke barracks og tank-fabrikker på Omaha beach Utfordringen ligger vel i at man har et begrenset antall "unit-points" eller hva man kan kalle det. Og ut i fra disse må man etter beste evne sette sammen en styrke som kan klare den oppgaven man har foran seg. Om en enhet går i stykker, får man tilbake kostnaden for denne (over litt tid), og en ny kan airdroppes ned et sted på kartet man har kontroll over. Jeg synes det var veldig bra driv i campaign delen, mtp. historie, objectives, "radioprat", cutscenes og alt mulig rart egentlig. Gleder meg stort til å se historien fra den andre siden Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hva er utfordringen med spillet? Er helt sikker på at det fins dybde jeg ikke så på den lille stunden jeg prøvde det. World in Conflict handler om mye lagarbeid. Alle klassene (Armor, Infantry, Air og Support) er avhengige av hverandre, og man må spille som et lag for å vinne. Var det ikke slik at kartene til multiplayer skulle slippes gratis, og singleplayer-delen skulle koste penger? Lenke til kommentar
Snapz Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Yay Det jeg synes er så bra med Wic er hvordan fokusen er på å bruke unitsene dine best mulig, ikke beholde dem igjennom hele banen. Du får jo tross alt nye etterhvert Selvfølgelig er det utrolig digg at du får en rimelig gruppe soldater bare 20sekunder etter at spillet starter også. Endret 22. januar 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det faller vel mer i kategorien RTT, Real-time Tactics, siden fokuset ligger i taktikk, ikke basebygging, produsering og den slags. Uansett, vanvittig genialt! Settingen er brilliant, jeg har i årevis bedt om en film basert på Red Storm Rising, og så får jeg et spill hvor historien er skrevet av med-forfatteren! Hell yes! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 er det noe forskjell på taktikk og strategi? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 world of conflict? men anyway... yay! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 er det noe forskjell på taktikk og strategi? Seff er det forskjell. Strategi er de store avgjørelsene hvor man bestemmer hva som skal gjøres. Taktikk er de avgjørelser som taes på slagmarken for å nå målene satt i strategien. WiC er ren taktikk da man allerede har fått satt målene, og eneste som gjenstår er å angripe på riktig måte. Vandlige RTS inneholder strategi og taktikk, men siden en god strategi vandligvis er viktigere enn en god taktikk(buildorder vs. micromanagement) er det strategidelen som man vandligvis fokuserer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg