Chirpy Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg jobber veldug mye med pcen, og ønsker meg derfor en mus hvor det skal lite minst mulig bevegelse til av musen, for at musepekeren skal bevege seg. Men jeg vet ikke hva jeg skal se etter i spesifikasjonene til musen for å finne en slik mus. Synes det er tungt i armen å må bevege musen mye. Noen som har noen anbefalinger? Noen som vet om dette er en nøyaktig og følsom mus? https://prisguiden.no/product.php?productId=50546 Håper på gode svar Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 dette er ikke hardware relatert, da det gjøres i operativ systemet, antar at du sitter på xp, gjør følgende: start>kontrollpanel>mus>pekeralternativer>velg en pekerhastighet. (topic så mye mer interesant ut enn det var) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du kan justere opp følsomheten i Windows, trenger ikke noen ny mus for det Lenke til kommentar
Chirpy Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Har skrudd hastigheten på musen opp på fullt, men vet at den ikke er like kjapp som musen til en jeg jobber med. Noen som vet om noen muser som er skikkelig kjappe? Lenke til kommentar
Chirpy Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 ...regner med jeg får dette svaret: Hvorfor kjøper du ikke bare den musen han har? Fordi det er en liten laptopmus, og jeg liker ikke å bruke små laptopmuser fordi de gir liten støtte til hånden Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Razer deathadder er veldig kjapp. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Razer deathadder er veldig kjapp. agreed. føler selv nesten den kan bli i raskeste laget for min del. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan jo stille på dpi osv å men det gir ulemper. Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kan jo stille på dpi osv å men det gir ulemper. Som hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå