Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal, skal ikke?

Gjest hooy

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har ett problem. Ett stort problem..

Jeg styrtforelsket i ei jente i klassen. Igjen. En annen ting er at jeg har nettopp( 1,5 måne) kommt ut av ett nesten årlangt forhold.

I tillegg har jenta holdt på med en av mine bedre venner, det ser dog ut til å gå over. Jenta det er snakk om, har sagt før at hun har likt meg, men nå snakker vi om ungdomskoletid blabla.

Jeg og hun har "tilfeldig"(truffet på hverandre tilfeldig, meldet litt om saklige ting) at en ganske god kontakt i det siste. Egentlig veldig..

Jenta er veldig kostbar, samtidig er hun veldig "venneflørtete", hun har ikke vært i ett seriøst forhold før. Kun datet.

Så er spørsmålet, skal jeg si til henne i dag at jeg er forelsket i henne? Ja eller nei? Hvordan ville dere reagert? :blush: Sorry, dette høres teit ut, men jeg liker henne så godt. Og greier ikke å tenke sikkelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei!

Du skal ikke si til henne at du liker henne, men du skal heller bruke kroppspråket ditt, og vise at du liker henne.

Ved å si til henne hva du føler og legge alle kort på bordet, vil du legge alt presset over på henne, og fjerne "spenningen" hun føler når hun går rundt og lurer på hva du føler. Da vil hun som regel velge den enkle veien ut, og plassere deg rett i vennesonen.

Og til dere som nå skal svare meg med "jammen, det funket for meg. Jeg fortalte henne hva jeg følte, og det gikk kjempebra":

Ja, det finnes unntakene. Men det er som regel unntakene som bekrefter regelen.

Lenke til kommentar

Ordforklaringen på tease, vet jeg ikke. Men å kallen henne bitch blir feil. Luremus? Tja, ja. Hun forstår kanskje ikke alltid at det er seriøse følelser det er snakk om.

Lenke til kommentar

Du får prøve deg som bare søren på hene. Det vil si kropskontakt o.l. Enten så fønker det, eller så få rdu nbekreftet at du er i vennesonen. dvs, du er jo ute av den sonen også etter på. Men hvem bryr seg? Har hun aldri vert i et stabilt forhold før så vil det ikke bli et ekteskap med deg uansett.

Lenke til kommentar
Nei!

Du skal ikke si til henne at du liker henne, men du skal heller bruke kroppspråket ditt, og vise at du liker henne.

Ved å si til henne hva du føler og legge alle kort på bordet, vil du legge alt presset over på henne, og fjerne "spenningen" hun føler når hun går rundt og lurer på hva du føler. Da vil hun som regel velge den enkle veien ut, og plassere deg rett i vennesonen.

Og til dere som nå skal svare meg med "jammen, det funket for meg. Jeg fortalte henne hva jeg følte, og det gikk kjempebra":

Ja, det finnes unntakene. Men det er som regel unntakene som bekrefter regelen.

Slapp av, du har rett ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...