inspo Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hei. Kjøpte en HTC Touch på finn for en uke siden, og vil gjerne skifte både display og touch plastikken som ligger over. Vet noen hvor mye dette koster?? Takk for alle svar :-) Endret 22. januar 2009 av Hope93 Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei.Kjøpte en HTC Touch på finn for en uke siden, og vil gjerne skifte både display og touch plastikken som ligger over. Vet noen hvor mye dette koster?? Takk for alle svar :-) Dette kan du gjøre selv for et par-tre hundrelapper! Jeg har byttet både digetaliseringsbrettet (den greia som ligger fremfor skjermen) og selve LCD-skjermen selv. Det er kjempelett og når du kjøper delene på E-bay bra Hong-Kong (orginalvarer) får du med spesialredskap. På XDA-developers ligger det en biledbeskrivelse av hvordan du tar fra hverandre Touch del for del. Det er nærmest umulig å gjøre feil. Jeg må gå nå, men kan tipse deg senere på en god selger på E-bay og et triks for å feste digetaliseringsbrettet. Tobias Lenke til kommentar
inspo Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Hei.Kjøpte en HTC Touch på finn for en uke siden, og vil gjerne skifte både display og touch plastikken som ligger over. Vet noen hvor mye dette koster?? Takk for alle svar :-) Dette kan du gjøre selv for et par-tre hundrelapper! Jeg har byttet både digetaliseringsbrettet (den greia som ligger fremfor skjermen) og selve LCD-skjermen selv. Det er kjempelett og når du kjøper delene på E-bay bra Hong-Kong (orginalvarer) får du med spesialredskap. På XDA-developers ligger det en biledbeskrivelse av hvordan du tar fra hverandre Touch del for del. Det er nærmest umulig å gjøre feil. Jeg må gå nå, men kan tipse deg senere på en god selger på E-bay og et triks for å feste digetaliseringsbrettet. Tobias Kunne vore fint med tips, ja ;D Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kunne vore fint med tips, ja ;D OK, du trenger: 1 stk. Orginal Touch Digitaizer (18$) http://cgi.ebay.com/100-Original-Touch-Dig...34.c0.m14.l1262 1 stk. Orginal Touch LCD screen (32$) http://cgi.ebay.com/HTC-Touch-P3450-Elf-O2...%3A1%7C294%3A50 Du må plusse på 16-20$ i frakt og kommer da opp i 70$ (490 kr.). Jeg regner med at den prisen tilsvarer ekspidisjonsgebyret hos en norsk mobilreparatør! Bestiller du nå kan du ha varene om et par dager eller et par uker, det varierer. Når du har fått varene må du ta fra hverandre mobilen og erstatte de gammle delene med nye. Da er det greit å bruke bilde-for-bilde forklaringen som ligger på XDA-developers. Det kan hende at du må registre deg for å se bildene i linken under, men eier du en Touch og ønsker mest mulig ut av mobilen din bør du være medlem alikevell: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=407323 Når mobilen din er skrudd sammen igjen og du har klistret på skjermbeskytter (det bør du definitivt kjøpe deg og ebay er din venn), annbefaler jeg deg at du legger inn Onyx ultimate spesiallagde ROM/operativsystem. Da får du en mobil på engelsk, men du får det raskeste og tøfeste grenssnittet som du kan få på en gammel HTC Touch! Jeg har venner som synes min gammle mobil er kjapere enn deres Daimond f.eks. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=426540 MVH Tobias Lenke til kommentar
inspo Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Tusen takk for tips, du ;D Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Tusen takk for tips, du ;D Ikke no' å snakke om! Måtte du bare bli like glad i din Touch som det jeg er ... Tobias Lenke til kommentar
inspo Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Jaja. Når eg får ny skjerm, blir det nok veldig bra ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå