Gå til innhold

Mappe ikke ideksert. Hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oh, du kjører Vista?

Vista skal i utgangspunktet ha indeksering aktivert fra installasjon, om du ikke har deaktivert dette.

Indeksering = Vista søker jevnelig igjennom alle harddisker etter nye filer, og indekserer dem så ett søk går raskere.

gå på "Datamaskin", høyreklikk på harddisken og velg egenskaper, her inne skal det vel være noe som har med indeksering ett eller anet sted om jeg ikke er heeeeeelt bak mål.

Lenke til kommentar
oh, du kjører Vista?

Vista skal i utgangspunktet ha indeksering aktivert fra installasjon, om du ikke har deaktivert dette.

Indeksering = Vista søker jevnelig igjennom alle harddisker etter nye filer, og indekserer dem så ett søk går raskere.

gå på "Datamaskin", høyreklikk på harddisken og velg egenskaper, her inne skal det vel være noe som har med indeksering ett eller anet sted om jeg ikke er heeeeeelt bak mål.

Jeg har win xp. Har nettopp installert ny harddisk. Vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar

Du har windows search 4.0 på maskinen, denne skal indeksere dokumenter osv.. men er ikke mappen du søker i indeksert blir det ikke søkt noe der. Windows search var et forsøk på å gjøre noe bra dårlig og det har de klart!

Gå på kontrollpanel og start legg til/fjern. Finn Windows Search 4.0 og avinstaller. Du må restarte for å få det helt vekk. Etter det har du den gamle søkehjelperen tilbake. Pass på å ikke installere den igjen i Windows Update.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...