Mafo Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 LG er nå offisielt større enn Motorola, målt i antall solgte telefoner. Les mer Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Samsung på andreplass??!?! Maken til ubrukervennlige telefoner skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Samsung på andreplass??!?! Maken til ubrukervennlige telefoner skal du lete lenge etter! Innov8 er slettes ikke dum. Og ikke Omnia heller Andre mobiler fra dem vet jeg lite om... Interessant at de mest omtalte telefonene fra Samsung kjører S60 og WM. Kanskje det sier Samsung at de trenger å investere mer i OSene om UIene sine generelt. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Var ikke klar over at Sony Ericsson lå på en 5 plass, var da bombe sikker på at de var på top 3 lett. Men så feil kan man ta:) Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du mener at samsung ikke er brukervennlig. Ikke noe er verre enn hva nokia er. Alder hvert borti en tlf hvor jeg snart brukte 5min for å finne ut hvordan jeg skulle få lagra bilde, blandt anna. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 samsung er veldig brukervennlig.jeg har en samsung f480 og den er dritbra,mye bedre enn lg kc910 i mine øyne.. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har aldri i mitt liv opplevd bedre brukervennlighet (på mobil) enn min 5310 XpressMusic. Den er supereffektiv å bruke i hverdagen. Alle snarveiene osv. Hvis du bruker mer enn ti minutter tilsammen for å lære deg systemet, fungerer Nokia plettfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg