Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det er ikke gøy å være meg


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Skal man være kul så er det fordi man ER kul, hvis man begynner å kjøre agenda som at "dama skal sikle og jobbe etter meg" så syns jeg den personen er så jævlig falsk at de utallige andre kvinnelige sauene ute i byen kan ha ham for seg selv.

 

Så godt som alle kvinner har jo det som autopilot, men når en og annen mann har det er det plutselig helt feil?

 

Jaja.

 

Til trådstarter: Skroll nedover dette forumet, og du finner 1000 andre i samme situasjon som deg, der det står mer utdypende svar.

 

Jeg bare sier at det ikke funker på meg :p men det funker sikkert knall på de "vanlige" jentene ute på byen, siden det kommer jo en del bekreftelser her og der om at det funker. Men så er dette med ingen regler uten unntak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har vært i begge ender av den penger og ting-skalaen.. Jeg har vært der hvor jeg så vidt hadde råd til mat, og jeg har vært/er der jeg har nok økonomisk frihet til å kjøpe meg det jeg vil ha, når jeg vil ha det (så lenge det ikke er en ny bil, osv :p )

Og jeg kan helt ærlig si at det har nada å si. Jeg har hverken fått flere eller færre damer etter som min økonomiske situasjon har endret seg.

 

Det jeg der i mot har merket er at det endret seg først da jeg endret meg selv. Fikk bedre selvtillit og selvfølelse, da endret mønsteret seg på damefronten.

 

Illusjonen om at jenter er ute etter penger og status, er kun skapt fordi penger og status skaper en kunstig selvtillit og selvfølelse, som er akkurat det jenter ser etter.

En person med mye penger, eget hus, egen bil, god jobb og mange ting, stråler ut flere jeg-er-kongen-vibber enn en person som bor hjemme hos mamma og tar bussen til helgejobben på Kiwi..

Selvtillit er nøkkelen, det er bare enklere å oppnå selvtilliten hvis man har mange ting, etter som man har følelsen av at man har oppnådd noe her i livet.

 

Hvis damer kun var overfladiske vesner som kun var ute etter penger og materielle ting, hvorfor er da skillsmisse-raten i Hollywood og andre rikmannsstrøk større enn gjennomsnittet?

Fordi de får med seg verdier når de skilles.
Lenke til kommentar

det med den rynken under øye...

 

de kuleste eldre personene jeg vet om er de som aldrer med stil, verken bryr de seg om rynker eller halvmånen på topplokket, det er disse som skiller seg ut, det er noe med deres personlighet som gjør at man har lyst til å hilse på og si hei!

 

 

det med usikkerheten er nok bare en liten blokade som må overvinnes, vær stolt av den du er, hvis deg fram fra din beste side og trø til for å spørre om noen har lyst å gå på kino eller en ukes tur til en europeisk by, dette vil andre tolke som at; aha, du tørr å vise deg fram, du er spesiell og jeg ønsker å være venn med deg.

 

det finnes ingen abc-skaff deg selvtillit bok, dette er noe som du selv må eksprimentere deg fram til og du må for all del ikke miste håpet. det er en verden som ligger for dine føtter som bare venter på å bli oppdaget. som det gamle kinesiske ordtaket sier...

 

en tusen mils tur starter med det første steg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...