Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tyvlån av mors dildo?


Gjest Frustrert mor

Anbefalte innlegg

Normalt og utforske seg litt :)

Som andre sier, kjøp en ny en. Klistre en lapp på den, legg den på samme sted :)

Da har hun sin egen! Og du behøver ikke å bekymre deg over hygiene eller fare for smitte av kjønnssykdommer om det skulle skje :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Normalt og utforske seg litt :)

Som andre sier, kjøp en ny en. Klistre en lapp på den, legg den på samme sted :)

Da har hun sin egen! Og du behøver ikke å bekymre deg over hygiene eller fare for smitte av kjønnssykdommer om det skulle skje :ph34r:

 

ser for meg dem usle stillhetene foran spisebordet etter det:P hahaha...

Lenke til kommentar

Beste løsningen for begge parter hvis du ikke veit 100% sikkert hvem:

 

Gjem dildoen der du alltid har gjemt den og klistre en post-it lapp på den: "Denne kan du beholde, jeg har kjøpt ny. Hilsen Mamma."

 

Så slipper du at hun tyvlåner dildoen din, hun får egen dildo og begge er lykkelige. Det sier seg selv at du kan ikke hindre henne i å "utforske" seg selv :), det er helt normalt i den alderen og det må hun få lov til, men det er litt drøyt å bruke mamma sin dildo, så minst flaue og beste måten er å gjøre det på den måten.

Lenke til kommentar
Enda en stemme går til forslaget ikke si noe og kjøp ny :yes:

Syns det er bedre å legge ved en liten notis som jeg foreslo over, for det gir en lærepenge ved at hun vil føle seg flau i noen dager fremover, og får tydelig frem budskapet: "Dildoen min er privat, skaff deg heller en egen for å tyvlåne min er ikke akseptabelt".

 

Da vil du nok kunne se hvem det var og de neste dagene og :). Den personen som gjerne er litt mer stille de neste dagene.

Lenke til kommentar

Ring legen å be om å få en innkallelse til en klamidiatest ell. Legg så inkallelsen slik at du er sikker på at dine døttre vil se den. Og vips, så har du leketøyet for deg selv.

Sammtidig har du gitt datteren din en god lærepenge i form av fullstendig fortvilelse til hun får svar på sin egen test....

Spøken kan selvfølgelig avsløres uten å røpe hensikten på en enkel måte. F.eks. Rundt middagsbordet fortelle en morsom historie om hvordan legen sendte en innkallelse feil fordi det hadde blitt kluss i registreringen når du skulle bestille time til EtEllerAnnet, og de hadde registrert deg på en annen pasient som bestilte time sammtidig, og den pasienten som egentlig skulle ha testen fik din EtEllerAnnet time osv...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...