Gjest Frustrert mor Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei, I den siste tiden har jeg opplevd noe merkelig i et hjem, som vanligvis ikke er fult av overraskelser. Jeg har en sterk misstanke om at noen av døttrene mine "låner" mine leketøy. De er selvfølgelig gjemt lengst bak i klesskapet, i en gammel kåpe. For å utdype litt mer, er jeg er en alenemor på "noen-å-førti", med tre døttere på 14, 15 og 19 år. Det har faktisk gått så langt, at jeg først får de tilbake dagen etter. Misstanken er rettet til den yngste. Hun fikk kjæreste før jul, og hun har blitt betraktelig mer "leken" av seg den siste tiden. Hvordan skal jeg få satt en stopper for dette, èn gang for alle? Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det er vel ikke så mye du får gjort for å forhindre din datter i å utforske seg selv, men å gjemme dildoen et annet sted hadde kjanse vært noe. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 *småflire litt* Hu kan da kjøpe en vibrator selv da! Værre er det ikke Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Eg synes slike leketøy er såpass private at man ikke låner av hverandre. Men folk har jo forskjellig mening der vil eg tro. Så det største problemet som eg ser for meg er ikke at hun utforsker, men at hun låner din. Dersom du er veldig sikker i din sak så kunne du jo kanskje kjøpt en ny, lagt på samme stedet og skrevet en liten til/fra lapp så hun har sin egen? Evnt så kan du skrive "Til: tyven / Fra: mor". Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hva med å legge den et annet sted? Da finner du ganske fort ut om noen har rotet rundt etter den. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Støtter nomore faktisk ellers så er det bare å gjemme den et anna sted Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du verken kan eller bør "sette en stopper for" dildobruken deres. Si at hvis de synes lekene dine er kjekke kan du heller kjøpe for dem hvis de synes det er flaut. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg ville kanskje kjøpt en ny en til meg selv jeg da, så kan tyven bare få den gamle Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Klistre en tohundrelapp på dildoen sammen med en postit-lapp med beskjed om å kjøpe sin egen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 chilipepper neida, enten gjemme den eller kjøp en ny som gave og feste en lapp til den Lenke til kommentar
JSkogli Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 chilipepper HahaxD men nomore har ett poeng. Lenke til kommentar
probin Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 kan du ikke bare si det rett ut? "unnskyld meg.. låner du dildoen min?" :O finner du iallefall fort ut om hun låner eller ikke? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Samle dem til "familieråd" Og si tydelig at dildoen din er din xD Man ser enkelt hvem det er som låner den Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Selv om de har lyst til å utforske litt betyr ikke det at de trenger å bruke ditt verktøy(vil si at dildo er et personlig verktøy) For å stoppe dem i å låne din kan du legg en musefelle i den lommen der dildoen lå, da skjønner de det, eller så støtter jeg forslaget med å henge på en lapp der det står "kjøp din egen! Klem Mamma" Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Klistre en tohundrelapp på dildoen sammen med en postit-lapp med beskjed om å kjøpe sin egen. Stemmer for denne At mor bruker dildo mener jeg har brutt isen uansett Birger Lenke til kommentar
citronen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) skrekk og gru. Et slikt leketøy er jo ytterst personlig, og selvom "alle" kvinner har èn, betyr det jo ikke at enhver 13-år gammel jente skal bruke mammas. Jeg får fatisk grøsninger, og om jeg var deg, ville jeg faktisk snakket med kyndig fagfolk om "hvorfor" hun bruker noe som er så eget, og hvilke konsekvenser det kan ha for videre for hennes seksuelle utvikling. Haggiz. Edit: Entall/flertall. Endret 22. januar 2009 av haggbard Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kyndig fagfolk? WTF? Hun bruker mammas fordi hun ikke har egen. En egen koster litt penger, og det er kanskje penger hun ikke har. Så der har du svaret fra ei som ikke er kyndig fagfolk. Det er ikke sikkert hun tenker over at det er uhygienisk osv. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Eg ser ikke noen grunn til å blande inn kyndig fagfolk i dette. Vi snakker om ei jente som har kommet inn i puberteten og er naturligvis veldig nysjerrig. Det er heller ikke sikkert at hun har brukt dildoen på seg selv men kun tyvlånt den fordi det er spennende og nytt. Eller for å tøffe seg fremfor veninner/typen. Lenke til kommentar
probin Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 ta litt ketchup å smør det utover dildoen! :O da trur jeg neppe hun vil røre den haha:D kanskje litt voldsomt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg