Thomas :-) Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Radeon 9700PRO 128MB DDR har, men skal komme i 2004 Radeon 9800PRO 128MB DDR ? :-? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det stemmer det Thomas 9800 Pro er på vei...............:-) Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Du kan jo se her. Den er desverre ikke kommet til Norge, men den kommer nok snart. Og da blir den sikkert kjempe dyr. Lenke til kommentar
norway Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Om han Thomas fyren ble mista i gulvet ved fødsel , eller leker han bare totalt DUST ÅNAS...? Lenke til kommentar
AJ Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 connect3d radeon 9800pro kommer ut 21/4 hos www.psdata.no sapphire 9800pro kommer ut hos komplett 25/4 Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Om han Thomas fyren ble mista i gulvet ved fødsel , eller leker han bare totalt DUST ÅNAS...? Jeg foreslår at du leser gjennom denne tråden og editer innleget ditt over. Helst før flamingen starter. Du kan gjerne hoppe til siste post i den tråden. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Rayline TWB Takk :smile: ikke norge pro 9800 Lenke til kommentar
AJ Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Om han Thomas fyren ble mista i gulvet ved fødsel , eller leker han bare totalt DUST ÅNAS...? folk trenger ikke være onas fordi de har skrivefeil, han er døv, de bygger opp setninger på en annen måte Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Nei, den har ikke kommet til Norge enda, men den kommer snart - og blir nok som han over meg sa; veldig dyr....:-) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Men den faller nok fort i pris når nvidia kommer på banen Lurer på hvem som vinner denne gangen jeg hvis vi teller poeng etter 2000 så er det 1-0 til ati (tenker på de beste av de beste kortene da) Har ikke fulgt med på dette tidligere så hvis noen husker noe og vil oppdatere poengstillingen så er de velkomne, blir vel 2-0 snart med tanke på geforce fx :-? Lenke til kommentar
norway Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Om han Thomas fyren ble mista i gulvet ved fødsel , eller leker han bare totalt DUST ÅNAS...? Jeg foreslår at du leser gjennom denne tråden og editer innleget ditt over. Helst før flamingen starter. Du kan gjerne hoppe til siste post i den tråden. Okey , hvordan skulle jeg vite om han var særiøs eller ikke.? Uansett , han sparer jo 2000 på høytaler sett....LoL & ikke minst , sorry! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Om han Thomas fyren ble mista i gulvet ved fødsel , eller leker han bare totalt DUST ÅNAS...? Jeg foreslår at du leser gjennom denne tråden og editer innleget ditt over. Helst før flamingen starter. Du kan gjerne hoppe til siste post i den tråden. Okey , hvordan skulle jeg vite om han var særiøs eller ikke.? Uansett , han sparer jo 2000 på høytaler sett....LoL & ikke minst , sorry! Ved å lese litt bedre før du trykker på tastaturet Første gangen eg leste posten hans lurte eg fælt på hva dette var for en fyr, helt til eg leste under i sigen hans Lenke til kommentar
norway Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Once again , im SOOO sorry!! Har gått i klassen med en som ikke hadde hørsel , så jeg... Ja... Beklager...! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det beste er om alle klarer å anta at alle i utgangspunktet er seriøse, helt til det motsatte er bevist. Man trenger ikke å gå inn i en post med det utgangspunkt at "denne karen" er useriøs.........:-) Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 [offtopic] Men om han hadde lest bøker kan han jo se hvordan setningene burde bygges opp i skriftspråket? Dette var ikke ment som noe "angrep" på "Thomas :-)" jeg bare stiller spørsmål og lurer =) [/offtopic] Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 [offtopic]Men om han hadde lest bøker kan han jo se hvordan setningene burde bygges opp i skriftspråket? Dette var ikke ment som noe "angrep" på "Thomas :-)" jeg bare stiller spørsmål og lurer =) [/offtopic] Jeg er sikker på at om du sender en høfelig liten PM til Osram så kan han sikkert svare deg på det meste du lurer på. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Osram? Han jobber med å undervise døve og folk med tildels store lese- og skrivevansker til vanlig. Vet ikke nøyaktig hvilken stilling han har, men jeg har lært en del av han. Har lurt en på den del ting, og han har alltid gitt meg gode og grundige svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå