Langflon Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Heisann folkens. Beklager om jeg poster på feil forum, fant heller ingen lignende post på HW.no. I'll cut straight to the chase: Under ett mini-lan tråkket jeg på strømforsyningen til Routeren min: D-Link DIR-635. Resultatet, ett ødelagt skall og masse åpne deler. Den fungerer fortsatt (strømforsyningen), men ser ganske skummel ut, med tanke på støv og føtter (støt). Jeg kontaktet Komplett for å høre om de hadde sånne til salgs, de hadde de ikke. Siden Routeren koster litt ønsker jeg ikke bestille en ny sånn en, kun for å bruke den lille svarte klumpen med en ledning koblet til. Det jeg lurer på; Bruker billigere D-link Routere samme strømforsyning som DIR-635? Dette kunne heller ikke komplett å svare på. Var på vei til å sende mail til D-link, men måtte igjennom ett utrolig ork for i det hele tatt få kontakt me de. Hvis det er tilfelle, så bestiller jeg heller en helt ny, billigere, d-link router for å få en ny og hel strømforsyning. Takk på forhånd! PS: mitt første innlegg her, beklager hvis jeg tråkket i noen salater og om jeg brukte dum/dårlig sjargong. Tom P. Lenke til kommentar
mocka Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg mener at det er en standard strømforsyning så det burde gå ann å ta strømforsyning fra hvilken som helst D-Link router. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Selvom det er fra en annen dlink ruter, må du passe på at den har samme spesifikasjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå