Gå til innhold

Har ikke Play.com email-adresse lenger?


Delvis

Anbefalte innlegg

Har en bestilling innpå der, men det står bare "order taken" i over en uke uten at noe mer skjer.

Det sto/står at filmen er lagervare, så det skulle ikke være det.

 

Før var det mulig å kontakte dem på email hvis det var noe. Men jeg finner pokkern ikke noen nå, har lett med lys og lykter :roll:

 

Ringe blir ikke aktuelt. Ringer aldri sånt noe utenlands.

 

Hvis ikke noen vet emailadressen, eller hva man gjør, cancellerer jeg bestillingen og betsiller et annet sted. Dyrere, men det får gå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk akkurat samme problemet. Noen av filmene jeg bestillte for noen dager siden står det packing på, mens tre av filmene bare står order taken på. Får vente et par dager til og se hva som skjer.

 

[email protected] - der får du kontakt med dei ;)

Har du prøvd denne selv? Ser bare at informasjonstråden om play.com oppgir disse to: [email protected] eller [email protected]

Rart at det skal være så vanskelig å maile dem... :hmm:

Endret av mOkk
Lenke til kommentar

Ja nå fikk jeg selve svaret også:

 

Please be advised that your outstanding order is currently in the process 
of re-stocking.

Whilst we cannot provide you with a restock date at this time your order 
will be charged and dispatched as soon as it becomes available.

Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused you 
and thank you for your patience and valued custom.

Kind Regards,

Play

 

Tja.. spørs hvor lenge det vil ta. Dette var noe jeg skulle hatt raskt, så får vel ta den et annet sted.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Bumper dette threadet igjen fordi jeg har kommet over et problem.

 

Jeg prøvde å sende dem mail fordi jeg har fått et ødelagt spill fra de men svaret jeg fikk var:

 

Delivery to the following recipient failed permanently:

 

[email protected]

 

Technical details of permanent failure:

Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 #5.1.0 Address rejected [email protected] (state 14).

 

Noen som veit hva jeg kan gjøre? Har lite lyst å ringe de, koster sikkert flesk.

Lenke til kommentar
Bumper dette threadet igjen fordi jeg har kommet over et problem.

 

Jeg prøvde å sende dem mail fordi jeg har fått et ødelagt spill fra de men svaret jeg fikk var:

 

Delivery to the following recipient failed permanently:

 

[email protected]

 

Technical details of permanent failure:

Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 #5.1.0 Address rejected [email protected] (state 14).

 

Noen som veit hva jeg kan gjøre? Har lite lyst å ringe de, koster sikkert flesk.

Skriv emailadressen riktig. Det skal være: [email protected]

 

Rekkefølgen på bokstavene har faktisk betydning ...

Lenke til kommentar
Bruk funksjonen for varer som ikkje er mottatt som ligg i systemet til Play.com.

 

Brukte den for kanskje 4 måneder siden i sommertiden. Fikk aldri svar eller noe. Veldig dårlig gjort. Derfor vil jeg ha mailen deres nå...

 

Ok, skal prøve den mailen nå. Hvor fant dere den btw, finner den ikke på siden deres. :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
[email protected] - der får du kontakt med dei ;)

 

 

Takk for den, får ikke den on screen hjelpen deres til og fungere. Brukte den e-mailen og fikk respons i løpet av 24timer. Har nå mine 2 filmer som jeg har manglet siden 3 desember, i forsendelse igjen. :thumbup:

 

Denne burde kanskje ha vært under butikk diskusjoner..

Endret av B-QL
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Sliter selv nå med dem

 

Har kjøpt veldig mye av dem, er side etter side på order history min.

 

Men det er en del pakker som aldri er kommet frem så jeg har brukt den funksjonen "i havent got my order" greia dems.

 

Da har det ordnet seg og dem har sendt ny til meg, jeg har aldri fått dobbelt opp av et produkt pga forsikelsen.

 

Men nå siste produktet jeg trykket på hos dem va en bok som ikke er kommet, jeg venter lenge som 3 uker før jeg gjør det så dem skulle hatt nok av tid.

 

Nå sender dem meg plutseligt et skjema jeg må skrive ut med en printer jeg ikke har, og så kjøpe en konvolutt og frimerke og sende det til utlandet for at dem skal erstatte denne boken for meg.

 

Kan dem ikke gjør det elektronisk, va noe med at dem skulle kontakte Royal Air mail, altså dem må kunne spore opp en pakke og se hvor den stoppet uten at jeg må skrive under på pappirer og sende dem ?

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...