Delvis Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Har en bestilling innpå der, men det står bare "order taken" i over en uke uten at noe mer skjer. Det sto/står at filmen er lagervare, så det skulle ikke være det. Før var det mulig å kontakte dem på email hvis det var noe. Men jeg finner pokkern ikke noen nå, har lett med lys og lykter Ringe blir ikke aktuelt. Ringer aldri sånt noe utenlands. Hvis ikke noen vet emailadressen, eller hva man gjør, cancellerer jeg bestillingen og betsiller et annet sted. Dyrere, men det får gå. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 [email protected] - der får du kontakt med dei Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Har faktisk akkurat samme problemet. Noen av filmene jeg bestillte for noen dager siden står det packing på, mens tre av filmene bare står order taken på. Får vente et par dager til og se hva som skjer. [email protected] - der får du kontakt med dei Har du prøvd denne selv? Ser bare at informasjonstråden om play.com oppgir disse to: [email protected] eller [email protected] Rart at det skal være så vanskelig å maile dem... Endret 22. januar 2009 av mOkk Lenke til kommentar
afirm Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Eg fekk seinast i dag svar på denne addressa. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Ok takk - fikk hvertfall en sånn auto-svar, der det står at svar kan ventes innen 24 timer. Så får vi se.. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Eg fekk seinast i dag svar på denne addressa. Cool. [email protected] it is. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Ja nå fikk jeg selve svaret også: Please be advised that your outstanding order is currently in the process of re-stocking. Whilst we cannot provide you with a restock date at this time your order will be charged and dispatched as soon as it becomes available. Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused you and thank you for your patience and valued custom. Kind Regards, Play Tja.. spørs hvor lenge det vil ta. Dette var noe jeg skulle hatt raskt, så får vel ta den et annet sted. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Noen fler tips til mailadresser? Ser ikke ut som noen funker lenger Lenke til kommentar
afirm Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 [email protected] Denne adressa fungerar garantert. Eg brukte den seinast for ei veke sia. Fungerar utmerka. Tek ofte litt over 24 timar å få svar, men kan også gå meget kjapt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Skal du ha noko kjapt kjøper du ikkje på Play.com Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) [email protected]Denne adressa fungerar garantert. Eg brukte den seinast for ei veke sia. Fungerar utmerka. Tek ofte litt over 24 timar å få svar, men kan også gå meget kjapt. ah, fant ut at jeg hadde en liten skrivefeil når jeg prøvde istad Endret 19. desember 2009 av mars001 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Skal du ha noko kjapt kjøper du ikkje på Play.com Riktig. Samtlige ordre jeg har hatt der det siste året har tatt over to uker å komme frem. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Ja merket også det tar lenger tid.. Hva er det som Play.com var i dag da? Lenke til kommentar
TheGreatClaw Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Bumper dette threadet igjen fordi jeg har kommet over et problem. Jeg prøvde å sende dem mail fordi jeg har fått et ødelagt spill fra de men svaret jeg fikk var: Delivery to the following recipient failed permanently: [email protected] Technical details of permanent failure: Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 #5.1.0 Address rejected [email protected] (state 14). Noen som veit hva jeg kan gjøre? Har lite lyst å ringe de, koster sikkert flesk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vil også ha mailen deres, da jeg bestilte en DVD i mai og har fortsatt ikke fått den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Bruk funksjonen for varer som ikkje er mottatt som ligg i systemet til Play.com. Endret 29. desember 2009 av Zeph Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Bumper dette threadet igjen fordi jeg har kommet over et problem. Jeg prøvde å sende dem mail fordi jeg har fått et ødelagt spill fra de men svaret jeg fikk var: Delivery to the following recipient failed permanently: [email protected] Technical details of permanent failure: Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 #5.1.0 Address rejected [email protected] (state 14). Noen som veit hva jeg kan gjøre? Har lite lyst å ringe de, koster sikkert flesk. Skriv emailadressen riktig. Det skal være: [email protected] Rekkefølgen på bokstavene har faktisk betydning ... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Bruk funksjonen for varer som ikkje er mottatt som ligg i systemet til Play.com. Brukte den for kanskje 4 måneder siden i sommertiden. Fikk aldri svar eller noe. Veldig dårlig gjort. Derfor vil jeg ha mailen deres nå... Ok, skal prøve den mailen nå. Hvor fant dere den btw, finner den ikke på siden deres. Endret 29. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) [email protected] - der får du kontakt med dei Takk for den, får ikke den on screen hjelpen deres til og fungere. Brukte den e-mailen og fikk respons i løpet av 24timer. Har nå mine 2 filmer som jeg har manglet siden 3 desember, i forsendelse igjen. Denne burde kanskje ha vært under butikk diskusjoner.. Endret 26. januar 2010 av B-QL Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Sliter selv nå med dem Har kjøpt veldig mye av dem, er side etter side på order history min. Men det er en del pakker som aldri er kommet frem så jeg har brukt den funksjonen "i havent got my order" greia dems. Da har det ordnet seg og dem har sendt ny til meg, jeg har aldri fått dobbelt opp av et produkt pga forsikelsen. Men nå siste produktet jeg trykket på hos dem va en bok som ikke er kommet, jeg venter lenge som 3 uker før jeg gjør det så dem skulle hatt nok av tid. Nå sender dem meg plutseligt et skjema jeg må skrive ut med en printer jeg ikke har, og så kjøpe en konvolutt og frimerke og sende det til utlandet for at dem skal erstatte denne boken for meg. Kan dem ikke gjør det elektronisk, va noe med at dem skulle kontakte Royal Air mail, altså dem må kunne spore opp en pakke og se hvor den stoppet uten at jeg må skrive under på pappirer og sende dem ? Endret 14. april 2010 av Digidice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå