hubbix Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Analoque_This.mp3 Hva synes Dere? bare begynnelsen vel og merke.. Ableton Bruker btw.. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Bassen rumler litt mye, introen kunne godt vært mer interessant og det kunne kanskje vært ca 10% lavere dry/wet på delay-effektene som er brukt. Når ting først kommer i gang liker jeg bedre det jeg hører. "Beat"en er kul, og xylofon(?)lyden gir en svært interessant effekt. Jeg vet ikke hvordan andre oppfatter det, men jeg hører hvertfall en god eksperimentell tankegang for å si det slik. Det er litt vanskelig å gi tilbakemelding, ettersom dette kun er begynnelse med et fåtall lyder og konsepter. Jeg tror allikevel dette har potensiale Forresten, jeg hørte ikke så mye chill akkurat? Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ganske fet beat som kommer på slutten der Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Introen var litt kjedelig, litt for lang, og litt for repeterende. Slutten derrimot, der tok det seg opp veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå