T2 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har 3 x 3.5" disker montert oppe i 5.25" brønnene i et Lian Li mini-tower kabinett. Diskene sitter i noen slike: Da det ikke er noen vifter som trekker luft over diskene, så blir de litt varme. Er det noen som har tips til hvordan jeg kunne fått litt bedre kjøling av diskene? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det der kommer i værste fall til å bli rene forbrenningskammeret for harddiskene dine. Anbefaler at du finner en variant med vifte, noe liknende som denne her. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Tenkte heller på en løsning der jeg kunne montere en 90mm vifte på en måte for å dra luft over diskene. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Har en vifte montert i toppen på kabinettet. kanskje det kunne gått an å sette en kanal på denne som kunne suge luft fra bakkantene av diskene? Noen som vet hvor de har et bra utvalg av kanaler som kan kobles på en 80mm vifte? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Har en vifte montert i toppen på kabinettet. Saget selv? Da er kanskje ikke problemet så stort lengre, men det spørs jo hvorhen på toppen vifta er plassert. Kan du ta bilde? Lenke til kommentar
T2 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Har en vifte montert i toppen på kabinettet. Saget selv? Da er kanskje ikke problemet så stort lengre, men det spørs jo hvorhen på toppen vifta er plassert. Kan du ta bilde? Det er et standard Lian Li midi-tower med topp-vifte. Viften sitter i toppen rett bak 5.25" brønnene. Lenke til kommentar
Arsenvif Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Disse funker greit nok på min 2 3.5 dikser. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=112591 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå