Proxor Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) hei, eg mangler ein dll fil som heter iifdeedB.dll så hver gang eg kommer in i windows vista får eg beskjed om at denne mangler, windows funker fordiom men iriterende og se denne beskjeden hver gang. så fint om noen kunne søke fram denne fila på sin vista og sende den til meg på mail [email protected] Endret 21. januar 2009 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 hei, eg mangler ein dll fil som heter iifdeedB.dll så hver gang eg kommer in i windows vista får eg beskjed om at denne mangler, windows funker fordiom men iriterende og se denne beskjeden hver gang.så fint om noen kunne søke fram denne fila på sin vista og sende den til meg på mail [email protected] har ikke Vista på min maskin, men noen andre i huset har det.. Var akkurat inne å så etter fila, men var ikke noen dll-fil i system32 som het iifdeedB.dll Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 ok, mystisk, kansje det er noe som henger igjen fra eit program som har vert instalert eller noe da som vista prøver kjøre i oppstarten. noen som vet hvordan eg får bort denne meldingen fra og poppe fram når man kommer til windows da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå