cmi Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hallo. Jeg er ute etter noen som selger orange skinn, skal bruke det til og trekke om innvendig i bilen min. Det må jo finnes? Finnes jo gult, blått, grønt.... you name it... har altså ikke finni orange Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Finnes massevis... snakk med en møbeltapetserer. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Det var godt og høre for jeg har hørt med noen som selger stoff bare og de har alle mulig andre farger enn orange Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 ja, er nok å finne der ute møbeltrekkere osv. har løysningen. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Vet ikke helt om jeg har lyst til å vite det, men nysgjerrigheten min driver meg til vannvidd..... ORANGE SKINN ?? Hva slags bil og hvilken farge har den ? Jeg sier ikke at det høres ut som om det blir stygt, men jeg har vel bare aldri sett det tror jeg.... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hva slags bil Lamborghini? Lenke til kommentar
fredster Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det var godt og høre for jeg har hørt med noen som selger stoff bare og de har alle mulig andre farger enn orange Jeg beklager litt O.T., men jeg greier ikke dy meg.... De som selger STOFF har nok ,og ikke minst ser nok noe i ALLE REGNBUENS FARGER :!: ! Rart de ikke har orange, når de stadig vekk ser rosa elefanter med grønne vinger og blå kapteins-lue, mener jeg ! Back to topic: Har du funnet ut av noe mer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå