mcgroven Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Endelig er det tid for å ta på seg skateklærne, skru opp musikkvolumet og herske gatene i New San Vanelona. Les mer Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Dette skal kjøpes Har gått igjennom demo'n x antall ganger Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvis de virkelig ikke har klart å kvitte seg med frame rate problemet på PS3 versjonen, som enkelte reviews vil ha det til, så hopper jeg over dette. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er det gitt en karakter? For jeg ser ingen. Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Trodde PS3 var lead console under utviklingen? Er de så dårlig på å utnytte SPUene? Noe må de jo ha lært siden Skate 1... Endret 21. januar 2009 av Xabi2k Lenke til kommentar
Mauler# Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hall of Beef? trodde det var Hall of Meat det het Endret 21. januar 2009 av golvflisa Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg ser ikke karakter jeg heller. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg ser ikke karakter jeg heller. Ikke jeg heller, men så leste jeg teksten og det ser ut som en 8/10 eller 9/10 . Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er det bare meg som ønsker å se "BIKE", et BMX-spill? Eller bare et spill med sykling generelt? Det kommer jo stadig vekk nye skateboard-spill.. Sist jeg kan huske å ha sett et spill med BMX var sykkeldelen i Tony Hawks American Wasteland Uansett, god anmeldelse. Vurderer å kjøpe dette Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Har gamer.no sluttet med karakaterer? Det var inderlig på tide i så fall! Forventer dette i postkassa mi i dag.. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Endelig slutt på tallkarakterene! Folk henger seg alt for mye opp i dem. Hver gang jeg leser noe á la "Hva, bare 8? Jeg var sikker på at det skulle være en 9'er" (sies med sytete stemme) så får jeg lyst til å stange hodet hardt i veggen! Folka i Gamer.no skriver så gode anmeldelser at det er ingen behov for en karaktersetting på slutten. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Vi har nok ikke sluttet med karakter, den er lagt til nå. "Hall of Beef", hehe. Skal selvsagt være Hall of Meat. Korrigert. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det HENDER det hakker på PS3 - men det er ytterst sjeldent. Jeg spilte i hele går og opplevde det 2 ganger i et halvt sekund. Det går greit for meg... Regner med at hakkinga blir rettet i en oppdatering i løpet av kort tid uansett ;P Ellers er spillet knall, og jeg ville personlig gått for 9/10 (med nedtrekk for gåinga) - for dette spillet er knallartig Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Tror det blir kjøp fra meg også. Selv om jeg har en rekke andre spill som må gjøres ferdig: Mirrors Edge CoD-Waw Prince of Persia Halo 3 Spilte demoen til 2ern, men aldri testet vanlig Skate, så jeg ble imponert. Noe jeg antagligvis hadde blitt av 1ern også Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har både Gears of War 2, Left 4 Dead, ProStreet og Prince of Persia å spille på fremover, men som den Skate-fanen jeg er må jeg ha dette også. Det skal inn i hylla ved første mulighet. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen andre som kan bekrefte at det hakker på PS3-versjonen, i så fall hvor mye i forhold til X360-utgaven? Om det hakker må det nok kjøpes inn på X360 (har Skate på PS3, så hadde sett best ut i hylla med Skate2 også på PS3;)) Lastetider på X360 vs PS3, er det når spillet er installert eller ikke? Greit å spesifisere. Kan en hoppe av brettet mens en er i lufta? Kan en fjerne de sorte kantene på skjermen? Skal vel skape en fin look, men ganske irriterende! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 "Når det gjelder lasting tar det litt lengre tid på 360 enn PS3." Gjelder dette fra avspilling av cd-rom på xbox360 eller har du testet dette når du har lagt spillet over på harddisken på xbox360? Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hehe, dette spillet MÅ kjøpes, har spillt demoen 50-60 ganger bare fordi man aldri går lei. Uansett hvilket område du er i kan du chille og finne opp nye måter å utnytte alle mulige hopp og rails. Jeg synes anmelder burde ha kommentert Instant Replay funksjonen! Selv synes jeg denne var svært knotete og unødvendig komplisert i starten, men med litt læring går det som smurt Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dette kommer helt klart inn i samlingen av spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg