Gå til innhold

Ny på Xbox... Hvordan åpne den for å sette i ny HD?


Mr_Bilbo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fanboykrig?

 

Uansett, skal du ha xbox så holder det nok med 60 gb. Det går forholdsvis kjapt og installere spill, pluss at du neppe har mer enn 5 spill du spiller i samme slengen.

 

Jeg har 20 gb (eller 13 som det faktsik er) og klarer meg med det. Skal man ha en spille session med en kompis, må man bare legge spillet inn mens man mekker dip og henter øl. Null stress.

Lenke til kommentar
...og setter av 2 minutter til å bytte den.

Bruker du 2 min for å bytte HDD på PS3'n?? :ohmy: Tar jo mindre tid enn det da!

 

Seriøst gutter! Å bytte HDD på xboxen tar 5 sekunder! Skjønner ikke hva slags tullball Mr_Bilbo snakker om. Jeg spurte om bilde, men fikk det ikke. Her ser du en video om hvordan man bytter hard disk på en 360. Se fra 45 sekunder, alt før er bare snakk.

 

 

Hmm tror ikke du har tatt tiden på deg selv når du byttet harddisken ;). Du brukte nok sikkert litt mer enn 2 minutter. Man bytter ikke harddisken på 360, men en plastikkapsel som alt er inni og man får ikke større enn 120GB. Det villeste er jo at de finner på å ta 1000,- for denne 120GB disken i en plastikkdings man klapser på konsollen.

 

Da bruker jeg heller 2min på å skru 5 skruer av og på og kan velge 320GB til få kroner.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...