christianelulz Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) tja, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg er en amatør fotograf på 16-, snart 17år, fikk mitt første speilreflekskamera julen 2007. Ble forelsket i speilrefleks etter at fetteren min begynte med fotografering og jeg fikk låne kameraet hans sommeren 2007. Kameraene jeg har/bruker er: Canon EOS 350D og Canon EOS 400D Bortsett fra kamerahusene har jeg: - Canon 18-55mm kit-objektivet. - Canon 18-55mm ISO - Sigma 70-300mm Macro - Tamron 18-200mm - BG-E3 Battery Grip - Sunpak UV-filter - Sunpak Circular Polarizer-filter - Stativ Så.. Som jeg har forstått er det jo bare å poste bilder, da. Send meg gjerne en beskjed om det er noe du gjerne skulle ha sagt til meg. Tar gjerne i mot tilbakemeldinger om du synes det er noe jeg kan gjøre bedre. På forhånd takk og håper du liker bildene. Christiane. Endret 27. juli 2010 av christianelulz Lenke til kommentar
christianelulz Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Rulletrappene inne på togstasjonen i Oslo, husker ikke hvilken det var, men tok det etter at jeg hadde vært med og sett på stand-up showet til Kristian Valen. Tatt med Canon EOS 400D og 18-55mm ISO objektivet. Husker ikke hvilken lukkertid jeg brukte. Bildet er tatt i farten, ergo: i bevegelse. En av min mors mange potteplanter rundt huset. Tatt med Canon EOS 400D OG 18-55Mm ISO objektivet. Bilde av en bok vi fant inni veggen i huset våres da vi lagde rommet mitt. Boken er, som du ser, fra 1897. Tatt med Canon EOS 400D OG 18-55Mm ISO objektivet. Endret 21. januar 2009 av christianelulz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå