magnho Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hei, jeg har planer om å bestille meg 2 bokser ( 240 kapsler ) med ZMA. Det står jo at dette øker testosteronet i kroppen din, og du får bedere søvn osv osv osv. Men har også hørt at ZMA øker hormonene dine eller noe med 30%... Å man skal jo ikke kødde for mye med hormoner.. Å når man begynner å ta piller for å øke hormoner så vil det jo si at dette er ett slaks bol aka Steroids.. Jeg vet ikke helt jeg om dette er ett slags mini bol eller om det er 100% rent eller hva det er, håper noen kan svare på spørsmålet mitt. Her er det ZMA jeg skal bestille å: http://www.kost1.no/product_info.php?products_id=51 Takker på forhånd, har fått mange gode svar her inne, tusen takk:) Endret 21. januar 2009 av magnho Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Nei, du kan trygt kjøpe ZMA. Det gir deg ikke automatisk høyere testonivåer heller. Men hvis du har underskudd på mineraler/vitaminer kan det hende at testonivåene dine er senka pga det, og da kan ZMA gi deg et boost. Lenke til kommentar
magnho Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Nei, du kan trygt kjøpe ZMA. Det gir deg ikke automatisk høyere testonivåer heller. Men hvis du har underskudd på mineraler/vitaminer kan det hende at testonivåene dine er senka pga det, og da kan ZMA gi deg et boost. oki Lenke til kommentar
DMN Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Pluss at du merker en del bedre søvn, gjorde hvert fall jeg. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Og snodig drømmer hos meg Poenget med å ta det faller imidlertid bort om man ikke har mangel på noen av ingrediensene Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg lurer på om det er b-vitamin i ZMA som fungerer så godt på søvn, husker at jeg sov veldig godt og hadde klare drømmer den tiden jeg tok b-vitamin før jeg la meg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Magnesium sies hvertfall å hjelpe på søvnen. Mens B6 ryktes å påvirke hjerneaktiviteten under REM-søvn, som da kanskje gjør at man husker drømmene bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå