Gå til innhold

Dynavoice F6 med Kenwood forsterker

Anbefalte innlegg

Hei! Fikk i dag kjøpt noen brukte dynavoice f6. Trenger en grei forsterker til disse, vet de er ganske lettdrevne.

Har tittet litt rundt og denne kenwood forsterkeren virker solid, med mange muligheter.

Hva tror dere om oppsettet? Trenger og å vite hvilke kabler jeg trenger, da ingen fulgte med og jeg kan lite på det punktet.

Takker for svar!

Edit: Skal kobles til ps4 via optisk(?) utgang.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Gjør deg selv en stor tjeneste og legg litt mer i en receiver. Surroundreceivere til 1500,- er ikke mye å skryte av, så lenge du ikke kommer over et brukbart bruktkjøp.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Gjør deg selv en bjørnetjeneste og legg litt mer i en receiver. Surroundreceivere til 1500,- er ikke mye å skryte av, så lenge du ikke kommer over et brukbart bruktkjøp.

Støttes 100%.

Off topic:

Tar jeg mye feil om jeg gjetter på at du er født på åttitallet fLeReK ? Leste forleden at den yngre garde har konvertert det gamle begrepet bjørnetjeneste til å bety stor tjeneste. For oss som har noen flere år på baken betyr det nemlig dårlig/misforstått tjeneste :D

Endret av Junkers
Lenke til kommentar
For oss som har noen flere år på baken betyr det nemlig dårlig/misforstått tjeneste :D

Nei, det er ikke "for oss" den betydningen gjelder. Det er betydningen.

bjørnetjeneste ~tjeneste velment, men uheldig hjelp som blir mest til skade (etter La Fontaines fabel om bjørnen som skulle jage bort en flue av sin herres nese, men som i stedet knuste hodet hans)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Tar jeg mye feil om jeg gjetter på at du er født på åttitallet fLeReK ? Leste forleden at den yngre garde har konvertert det gamle begrepet bjørnetjeneste til å bety stor tjeneste. For oss som har noen flere år på baken betyr det nemlig dårlig/misforstått tjeneste :D

Takk for opplysningen. Jeg har rettet feilen nå. Er 91-modell. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...