sliavaag Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei Det har seg slik at jeg er ute etter PA-anlegg, og det har seg slik at piano læreren min har et til salgs. Han skal ha 6000kr for det. Det består av mikser og to monitorer Høytalerene er av typen RUFO som er norsk-produsert. Desse er nå ute av produksjon siden at kinamerkene utkonkurerte dem i pris. Det er 2 høytalere foresten. Effekt = 200 w per høytaler i 8 ohm. 12 tommers basselemt + horn. Her er mikseren http://www.globalmediapro.com/dp/A00B71/So...00-Audio-Mixer/ Bilde av høytalerene: Bare si fra om det er noe mer informasjon jeg kan komme med om anlegget. Kan sikkert finne ut eksakt årstal det vart kjøpt Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Rufo er kvalitet. Men har ikke før sett Rufo høyttalere Lenke til kommentar
sliavaag Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Den lokale lydmannen har noen Rufo høytalere så har sett noen. Ingen som har noen antydning om det er verdt 6000 eller ikke? tror mikseren er ganske bra selv men har egentli ikke peiling. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Soundcraft er generelt bra saker. En helt kurant mikser med det du trenger i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå