Gå til innhold

HP recovery, full formatering?

DJ2009

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå for første gang formatert HP laptoppen min med en recovery partisjon (d). Jeg har formatert en del pcer men det med CD.

Formateringen følgte en litt annen prosedyre og gikk unna på vell en halvtime, men når jeg er innpå maskinen er det mye programmer/spill som er der forsatt.

Jeg kunne egentlig tenkt at alt ble slettet for å få maskinen til å få fortere å bli kvitt evt virus.

Noen som vet hva jeg har gjort feil/ hva jeg må gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har nok ikke gjort så mye feil tror jeg. Trykket du på F11 under oppstart startes recovery-konsollen og maskinen settes tilbake til fabrikkinnstillinger.

Dvs at alt av forhåndsinstallert programvare plutselig er tilbake.

Ja, jeg trykket F11 og kom inn på recovery-konsollen. Men når jeg ser på C:/programfiler så

er alt jeg hadde av spill og programmer det samme som rett før jeg formaterte, dog som ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Dvs at det er C: som er reinstallert. Rart at spill osv ligger igjen da.

Ja, ganske irriterende da ingen av de fungerer heller og bare tar plass. Det er ingen av spillene/progammene som kommer opp på legg til/ fjern programvare, så virker som de er avinstallert men ikke slettet..

Men et lite spørsmål? Dersom jeg høyreklikker på C/ på min datamaskin og formaterer,

forsvinner absolutt alt på c/disk da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...