SpecialForce Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei, jeg kjørte for en stund siden et oppsett som inkluderte programmet PS3 Media Server versjon 1.02. Etter enda en liten stund kom versjon 1.03 med mange muligheter jeg ønsket å benytte. Etter denne oppdateringen har jeg og en 30m lang CAT6 Kabel koblet mot en DIR-855 fra D-Link mistet helt kontakten. På bakgrunn av dette sjekket jeg litt rundt i Tversity som ikke støtter isofiler jeg vil spille av, og der oppdaget jeg at min PS3 Sannsynligvis kjører på 7(!) forskjellige IP-Adresser? Har noen hatt lignende problemer? Hvor kan jeg få assistanse? Vennlig Hilsen SF Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hvis PS3'en din veksler mellom 7 forskjellige IPer legger du bare inn en reservasjon i DHCP på routern din. Alltid lurt å gjøre dette dersom du er avhengig av at forskjellige maskiner eller konsoller skal snakke sammen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Skal se om jeg finner denne muligheten. Takk for at du svarte Begynte å gi opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå