Gå til innhold

Olympus C-4000Z, verd pengene? Trenger råd nå...

Anbefalte innlegg

Hei.

Har i lengre tid nå lest meg grønn på diverse tester her på internett.

Valget har stått mellom så og si alle kameraer fra alle produsenter.

Jeg har endelig klart å komme til en delvis avgjørelse etter nøye overveielser med tanke på pris og hvor mye jeg får igjen for det. (Valget har vel falt på C-4000Z fra Olympus).

Jeg er kun en amatørfotograf, tenker å ha det som en liten hobby og trenger da ikke det dyreste.

Har sett her på akam.no at prisene og har blitt satt ned på dette kameraet. Veiledende pris skal visst nå ligge like over 4000 kroner. Den billigste nettbutikken jeg finner det på ligger på ca. 3880 kroner. Ergo ikke den helt store forskjellen.

Vil da dette kameraet snart falle noe i pris på nettbutikkene, slik at det vil være ugunstig å kjøpe det i dag?

Og sist, men ikke minst; gir kameraet mye igjen for pengene? Er det noen som har det/som har erfaring med det som kan gi meg tilbakemelding?

Hadde satt utrolig pris på tilbakemeldinger! På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også valgt Olympus C4000z etter en lang og omstending søken på nettet. valget sto mellom nikon coolpix 4300, Fujifilm 304z og da olympus C4000z. nå som prisen har falt endel, blir valget enkelt.

Olympus er som et proff kamera, men det kostet deretter.

Nikon har noen begrensninger men er lite.

Fujifilm har zoom'en sin men "bare" 3MP

(listen er selvfølgelig forenklet)

Jeg sier at du burde gå etter Olympus kameraet.

Lenke til kommentar

C-4000Z er et utrolig godt kjøp fortsatt sett gjennom mine øyne.

Men da de hadde C-5050Z inne på en nærliggende databutikk lot jeg meg selv overtale til å gå for dette kameraet.

Dette grunnet alle gode tester på nettet og det at jeg så med en gang at det var et skikkelig gjennomført kamera.

Det som også var en lett bidragsyter var flere lagringsmedier.

Jeg håper uansett du som svarte sist på posten min får utrolig mye glede med ditt C-4000Z og at det virker upåklagelig.

Med ønske om en utrolig flott påske!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...