Shafiq Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hei, Har tenkt å endelig ta steget til LCD/Plasma. Har sett på diverse nettsider og tester uten å bli klok nok til å ta en endelig avgjørelse. Så jeg tenkte å spørre hd-guruene her. Størrelse: 46-52 tommer Prisklasse: 15-20000 kr (pluss/minus et par tusen) Full-HD Er ikke helt sikker på om jeg skal ha en kjøpe en plasma eller LCD. Skal bruke tv'en mest til film fra dvd/blu-ray/pc, noe spilling på xbox og litt sufing av og til (youtube, videostreaming etc). Modeller jeg har kikket på: Sony KDL-52W4500 Samsung LE46A866 (Koster 17000 på lefdal) Samsung LE52A866 (Blir i det dyreste laget) Forresten, er det stor forskjell på bildekvalitet på de forskjeliige Samsung seriene (5,6,7,8)? Har tenkt å kjøpe tv'en senest på lørdag, og helst ikke fra en nettbutikk (unntak nettbutikker som har hentelager i Oslo) Har dere noen forslag eller erfaringer, er det bare å dele. På forhånd takk Endret 21. januar 2009 av Shafiq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå