Gå til innhold

favoritt spillet ditt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Crash Bandicoot og Hogs of War gjør at jeg savner barndommen. Spilte det hele tiden når jeg var mindre på PS1. Ellers GTA Vice city (ja, faktisk) når det kommer til PS2. Og data så må jeg si Portal. The cake is a lie.

Lenke til kommentar

N64 - Zelda ocarina of time :)

PC - Heroes III

Playstation 2 - Kingdom Hearts I/II

Playstation 3 - Mirrors Edge (Har ikke spilt så mye til PS3 enda så har ikke så mye å gå ut ifra, men Mirrors edge er en klar favoritt)

Xbox - Halo 1

Xbox 360 - Har ikke konsollen så må bli noe som Guitar hero :p

Wii - Wii sports :D

 

Mitt favorittspill totalt sett må være Heroes 3 eller Zelda OoT er ikke sikker

Lenke til kommentar
Har sett flere sånne tråder.. Og alle som poster skriver opp flere spill. DET STÅR favorittspillET!

 

Kunne faktisk tengt meg en tråd der folk faktisk nemner bare et spill som er sin topp1.

 

Det som har gledet meg gjennom alltimes er nokk Final Fantasy 8

Her fant jeg noe interessant gitt :)

 

Mitt favorittspill av alle er Final Fantasy VII(7)

 

Dette var det første Final Fantasy spillet som kom i 3D. Jeg husker jeg ble fanget av all reklamen, all hypen, i forkant. Det var i en sjanger jeg ikke hade spilt noe særlig før, og ikke var min favorittsjanger akkurat.

Har spilt VIII(8) også, men det blir en blasert nummer 2 av disse spillene. Av disse spillene føler jeg at de bygget seg opp til 7'ern, men så har de prøvd hardere og hardere gang etter gang nå for å overgå dette. Det har ikke lykkes. Husker jeg prøve XII(12) eller XIII(13) i sommer hos en kompis på Playstation, og jeg kjente ikke igjen spillet i det hele tatt.

Nei, jeg lever fortsatt på dét spillet og mener det er tidenes spill.

 

BTW, Spore har bøffa romskipet fra Final Fantasy VII som man bruker for å forflytte seg raskt over kloden med... FF VII er 12 år gammelt i år. Sier litt...

 

Final Fantasy VII var vel med å preget barndommen!

Takk ! :thumbup:

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar
Har sett flere sånne tråder.. Og alle som poster skriver opp flere spill. DET STÅR favorittspillET!

 

Kunne faktisk tengt meg en tråd der folk faktisk nemner bare et spill som er sin topp1.

 

Det som har gledet meg gjennom alltimes er nokk Final Fantasy 8

Husker jeg prøve XII(12) eller XIII(13) i sommer hos en kompis på Playstation, og jeg kjente ikke igjen spillet i det hele tatt.

 

 

Final Fantasy VII var vel med å preget barndommen!

Takk ! :thumbup:

 

Mener du X og XII kanskje? XIII kommer ikke ut før neste år.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...