Gå til innhold

Bruk av weight gainer - dosering


Anbefalte innlegg

Yo!

 

Har begynt å trene nå, og de overordnede målene er vel i grunn det å kunne vokse litt (ikke nødvendigvis bli så veldig stor), og få litt mer rutiner på livet, og kanskje litt mer overskudd. :p

 

Anyway, jeg er 180cm høy, og veier vel for øyeblikket rundt 62-63kg, noe som er litt i underkant. Har derfor kjøpt weight gainer, som jeg tenkte å prøve litt ut. Kunne tenke meg å oppnå en vekt på rundt 70kg. Ser at WG fra Proteinfabrikken, ved anbefalte doser, gir 1400kcal ekstra per dag. Hva vil dere anbefale her, skal jeg gå for doseringen som PF selv anbefaler, eller kan jeg kutte ned litt og ikke gå så brått opp? Har ikke lyst til å få alt på magen om det fungerer heller...

 

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forbrenningen er jeg ikke sikker på, men jeg vil anta ut i fra litt småregning/gjetting (^^) at jeg ligger på noe mellom 2000 og 2500 kalorier per dag. Har planlagt å få litt mer oversikt før jeg begynner med noe drastisk.

 

Har en liten jobb foran meg, med å få en god rutine på mat. Ikke så lett bestandig når man bor på hybel, og skolen starter til så forskjellige tider...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...