AlecTBM Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er man en EKTE gamer har man selvfølgelig kun PS3, PS2, PS1 og PSP. Og PC og Xbox og Xbox 360 og nintendo wii, nintendo 64, super nintendo og selvfølgelig Commodore 64 Lenke til kommentar
virulence Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jepp, vil absolutt anbefale PS3. Prisen kan virke noe stiv(3550 - billigst på prisguide.no), men man får så mye glede utav den at det rettferdiggjør prisen. Ekslusivene er etter min smak bedre enn 360 sine. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er man en EKTE gamer har man selvfølgelig kun PS3, PS2, PS1 og PSP. Og Nintendo 64 ofc Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er man en EKTE Sony-fanboy har man selvfølgelig kun PS3, PS2, PS1 og PSP. Fixed. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Lyst å kjøpe meg PS3 jeg også nå, men vil ikke betale så alt for mye for den. Noen som vet om noen billige nettbutikker det går an å kjøpe hos? Prøvde på Play.com, men der sendte de bare til England. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du poster på Sony delen av forumet så du må nok forvente temmelig ensidige svar. Har selv en PS3 og sier bare følgende, LØP OG KJØP Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er man en EKTE Sony-fanboy har man selvfølgelig kun PS3, PS2, PS1 og PSP. Fixed. Jada, jada. Kall meg Sony-fanboy eller sonyslave, whatever. Innerst inne vet dere alle at jeg har rett. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Er man en EKTE Sony-fanboy har man selvfølgelig kun PS3, PS2, PS1 og PSP. Fixed. Jada, jada. Kall meg Sony-fanboy eller sonyslave, whatever. Innerst inne vet dere alle at jeg har rett. Nopp, kan ikke si (eller føle) det Endret 22. januar 2009 av AlecTBM Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er man en EKTE Sony-fanboy har man selvfølgelig kun PS3, PS2, PS1 og PSP. Fixed. Jada, jada. Kall meg Sony-fanboy eller sonyslave, whatever. Innerst inne vet dere alle at jeg har rett. En EKTE gamer er en som ikke velger side i konsollkrigen og liker alle konsollene for det gode de faktisk har, og ikke holder seg til kun EN konsolltype eller utgiver. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er man en EKTE Sony-fanboy har man selvfølgelig kun PS3, PS2, PS1 og PSP. Fixed. Jada, jada. Kall meg Sony-fanboy eller sonyslave, whatever. Innerst inne vet dere alle at jeg har rett. En EKTE gamer er en som ikke velger side i konsollkrigen og liker alle konsollene for det gode de faktisk har, og ikke holder seg til kun EN konsolltype eller utgiver. +1 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 ps3 er absolutt en fet maskin. Men om du ikke har råd til begge maskinene, ville jeg klart gått for xbox 360 naturligvis. Bedre spill og mye billigere. Bedre håndkontroll, bedre live for å nevne noe.. Du får bluray og xbox for prisen av ps3. Så det er ikke noe argument. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hvorvidt det er "lurt" å kjøpe en konsoll kan vel alltids diskuteres. Om du ikke forsømmer mat pga. at du kjøper deg en konsoll, så går det vel alltids ann å gjøre det. Men er vel masse annent å bruke penger på også. Birger Lenke til kommentar
pxK Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg selv har en ps3, men har lyst på en xbox over ps3 atm, men har ikke råd til alt atm. Såe, spørs hva slags spill du vil ha osv. Bluray var kjekt siden statoil har nettop begynt å leie bluray filmer her borte. +++ Joysticken/Kontrolleren på xbox er så mye herlige å holde i en ps3 sin vis det sku ha noe mening. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er man en EKTE gamer har man selvfølgelig kun PS3, PS2, PS1 og PSP. Er man EKTE, har man øynene åpne for at det finnes alternativer hvor du kanskje kan spille flere spill som ikke er tilgjengelig på en platform. Birger Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Her var det mye fanposting av PS3.. men tilbake til det trådstarter spør om, ja det er lurt å kjøpe en PS3 fordi den har en gratis livetjeneste selvom både måten og innhold ikke er på topp ennå, har du HDtv kan du nyte Blu-Ray filmer i høyere kvalitet enn det DVD vill klare og det er en del gode titler som må spilles, kan jo nevne Uncharted, Call Of Duty4, Resistance 1&2, Race Driver Grid, Little Big Planet, Metal Gear Solid 4 og mange andre men utvalget er ikke like stort som hos 360 som enkelte andre forumdeltakere har dratt fram for å fremheve sin fanboyisme for PS3. Men helt til slutt en ekte gamer driter i om det står Only for PS3 eller 360 på coveret for en ekte gamer har begge neste generasjons konsoller i huset. Endret 22. januar 2009 av Whackedorange Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hehe, stryk de spillene som ikke har kommet ut ennå. Det er ingen garanti for at de blir så gode som hypen tilsier. Også ville jeg lagt på Braid, Geometry Wars: Retro Evolved 2, Portal: Still Alive og Rez HD til 360. Wipeout HD og Valkyria Chronicles til PS3. enig med tilleggene du ville ha inn på listen, uenig i at spillene som ikke er kommet kan floppe.. både God of war-, killzone-, forza- seriene osv har så store økonomiske muskler og dyktige utviklere bak seg at noe flopp er for meg utenkelig Endret 22. januar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
-Metallica- Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vurderer sterkt å kjøpe eg også. Skal til Kina i påsken så sitter i tenkjeboksen. Har ein xbox 360 frå før med xbox live og trådlaus adapter, men med dei komande storspela til ps3 så bør eg vel ha begge? merk: til alle sony fanboys: eg kjem ikkje til å kaste/øydeleggje/selgje/spytte på/gi bort xboxen min og berre beholde ps3 dersom eg kjøpar Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Nei for de to konsollene der triver godt ved siden av hverandre, bare eit pluss det at de fyller hverandre ut med eksklusiver. Så kan man også velge 3.parts spillene som er best optimalisert i forhold til hverandre uten problemer Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vil absolutt anbefale både PS3 og X360, de har begge eksklusive kongespill som enhver seriøs gamer bør ha. Hva man kjøper først er vel det samme, men kan ikke forstå noe annet enn at Sony må pushe ned prisen på PS3'en snart, X360 tror jeg ikke kommer så mye mer ned i pris. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Like godt å kjøpe nå, backlog'en vokser stadig, og det blir bare flere spill å kjøpe når du først innvesterer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå