Artifax Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 skal overklokke en p4 1.8 cpu og trenger en bios som vil la seg overklokke. noen som vet hvor mye den kan overklokkes, hvor det finnes nye bioser (på internett altså flash-bios) og om den kommer til å fungere på min dell dimension 8200? Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Let på HK ditt sin nettside, der vil du finne BIOS oppgraderinger, for din del blir det Dell sine Support sider. Det er MEGET viktig at du bruker rett BIOS, hvis ikke blir HK'et ditt ubrukelig. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Let på HK ditt sin nettside, der vil du finne BIOS oppgraderinger, for din del blir det Dell sine Support sider. Det er MEGET viktig at du bruker rett BIOS, hvis ikke blir HK'et ditt ubrukelig. Tenk før du svarer dell bioser mangler sansynligvis mange slike vvalg. Nei prøv å post på overklokkingdelen av forumet, men jeg kan prøve selv om jeg ikke har peiling Søk etter hovedkort, eller maskin+bios så kan du kanskje legg på +uber, det kan fungere eller super Husk dette er bioser som ikke dell har laget så askinen kan gå lukt til h*** snakk med overklokkingsdelen for erfaringer Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det er nok godt mulig at Dell sine BIOS er mangler slike valg, dog ønsket mer å forhindre at han flasher med en BIOS som gjør PC'en hans ubrukelig. Og/eller gjøre han klar over "faren" ved flashing. Lenke til kommentar
Artifax Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 det vil si at jeg bør snakke med dell om det funker? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hallais Artifax ! Jeg har sett på BIOSEN til Artifax...mangler endel funksjoner...gikk ikke ann å klokke den...det eneste vi kunne var å se at den var 1800Mhz og at FSB var på 100Mhz...det stod ikke noe mer...vi kunne også stille på om CPU skulle være "Compatible" eller "normal" Lenke til kommentar
ponke Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Da ser det ganske dårlig ut, ja... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå