Dewil Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Tok en liten serie med bilder i vasken. Bildene har litt forskjellig vinkel og komp men det er fordi stativet mitt ikke tåler D700 med batterigrep og blits sånn egentlig. men here goes. 1. versjon er i "farger": 2. versjon er i sort hvitt. D700 med Tamron 70-300 @ f/11, -0,7ev, iso 100 sb-600 i hot shoe Endret 21. januar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Skulle vel nesten hatt juling for utstyrskombinasjonen du har brukt her... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Hahaha, snakk om perler for svin å putte tammy 70-300 på D700! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Skulle vel nesten hatt juling for utstyrskombinasjonen du har brukt her... Vi får spandere litt "kokos" på karen ved neste treff han dukker opp på Tom Endret 21. januar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
peetah Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Føler vel at et D700 er verdt en del bedre objektiv enn Tamron 70-300, som jeg (om ikke jeg tar helt feil) koster rundt 7-800 kroner... Synes like vel du har fått til en ganske stilig bildeserie. Likte s/h-versjonen best. Godt med litt kontrast . Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 hmm... veit detta med utstyret. men 14mm funker så dåli på macro. får vel kjøpe et skikkelig macro objektiv en dag. gange 7-800 med 2x. FORBEREDT PÅ KOKOS! xD Men, bildet? noen som har noe mer lurt å si hmm.. takker? for kommentarer så langt hehe Lenke til kommentar
Carny Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Eneste jeg har å utsette er at kniven er "våt" før dråpen treffer. Ser ut som en seriemorder nå, hvis det går ann da. Det er jo tross alt dråper det er snakk om. Liker idéen. Og for web spiller det vel ikke stor rolle hvilket objektiv du har brukt, dog er jeg enig med alle andre, hehe... Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg syns at det manglet en del på den tekniske gjennomføringen til at noen bildene fungerer som enkeltstående. Derimot syns jeg at de fungerer fint som en serie. Men synes likevel at det mangler det lille ekstra for at jeg syns at PM skal ta det i minnemappen sin. Jeg tror kanskje at en lys blåtone i bilde. Pen tittel må jeg legge til:) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Takker.. Dette var litt mer konstrukivt, selv om tilbakemeldingen til Vegard ikke henger helt sammen, men skjønner poenget. takker. Men hva med gjennomføringen av hvert enkelt bilde, hva mangler? Må jo si det hadde kanskje hvert bedre med lyset fra en annen retning for å minske refleksjonen i dråpene. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Refleksjonen i dråpen er fin sånn den er. Tror nok mer det er bakgrunnen som skaper rot i bildet. Bare lukk øynene og se på bildet en gang til etter 30 sek så ser du det nok selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå