Bytex Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det kommer sikkert bare en CGI-trailer på et par minutter. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det kommer sikkert bare en CGI-trailer på et par minutter. Pluss de bildene som allerede finnes på den Japanske siden. Forhåpentligvis er det en noe nyere trailer det er snakk om, DKZ eller Jump Festa. Er det E3-traileren blir jeg faktisk sur. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 har aldri prøvt eit final fantasy spill. og eg lurer litt kva for ein type spill det er. på traileren ser det ut som eit dead or alive lignande opplegg der det er du sloss med fiender ein etter ein. eller den type spille der du får så mye liv og så går ein rundt som på ninja gaiden og sloss der du tar så mye damage for kvart angrep. eller er det noe turbasert som det gamle pokemon spillet? ser ialle fall ganske fint ut. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) @Morten_H: http://en.wikipedia.org/wiki/Final_Fantasy_%28series%29 <- Der skulle du få ganske god info om FF-serien. For å ta kampsystemene så har de variert over de nyeste tittelene, men de er ikke som i Ninja Gaiden eller DoA. I XIII Du løper rundt i en verden á la NG, men mindre platform og hopping. Atpåtil har du har en kampmeny hvor du velger kommandoer i stedet for knappekomboer, men i motsetning til X hvor du har random battles som i pokemon og en egen kampskjerm vil du i XII og XIII møte fiendene på den åpne marken. Endret 3. februar 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hehe, det VAR faktisk bare en liten CGI-trailer. Faen jeg er god! Men den viser i det minste litt ordentlig gameplay. Endret 3. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Var det ikke litt gameplay også? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jo helt på slutten. Resten så ut som en haug cutscenes lagt etter hverandre. Endret 3. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så får vi bare vente på at Versus skal komme med ny trailer. Gleder meg nesten et hakk mer til dét enn hovedtittelen.... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Så nettopp traileren og kan med hånde på hjertet si at jeg ikke forstod en dritt. Det var masse rare navn og uttrykk, og masse apostrofer ('). Men spiller ser forsåvidt lovende ut. Men hva slags kampsystem skal det være denne gangen? Jeg husker ikke om det skal være tradisjonelt turbasert eller en hybrid av FF12s kampsystem. Jeg likte faktisk sistnevnte, så håper det blir noe lignende (vet at å si dette er som å banne i kirka, men uansett) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 du ser jo kampsystemet i sving på traileren.. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Så nettopp traileren og kan med hånde på hjertet si at jeg ikke forstod en dritt. Det var masse rare navn og uttrykk, og masse apostrofer ('). Men spiller ser forsåvidt lovende ut. Men hva slags kampsystem skal det være denne gangen? Jeg husker ikke om det skal være tradisjonelt turbasert eller en hybrid av FF12s kampsystem. Jeg likte faktisk sistnevnte, så håper det blir noe lignende (vet at å si dette er som å banne i kirka, men uansett) Burde forklare ting godt nok: http://en.wikipedia.org/wiki/FFXIII Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 du ser jo kampsystemet i sving på traileren.. Jada, men siden jeg ikke leser japansk er det vanskelig for meg å vite hvordan det fungerer, enig? Det ser mest ut som vanlig turbasert, men så ser det ut som folka kan angripe flere ganger ... Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 De snakker litt om kampsystemet i denne artikkelen Det ser ut til at man kan angripe flere ganger. Man har en slags stamina bar som man minsker verdien for hvert angrep Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hahah, ja. Når jeg var på ferie i Italia for en stund siden. Alt var dubbet på italiensk. Ingenting på tv var på engelsk, og på noen videoer så gikk det ikke an og ha det på engelsk heller. De overdriver så jævlig med dubbing Det var værre i Polen da jeg var på tur med Hvite Busser. Bare Postmann Pat som var nogelunde godt dubbet, alle andre serier på TV var bare én enkelt kjip mannestemme som leste over det originale lydsporet uten ikke et snev av innlevelse. Takk gudene for at vi ikke har slikt ræl her til lands. Men Eurosport mener jeg å huske var på engelsk, BBC også. Hahah, det hadde jeg helt glemt Var jo i Polen med Hvite Busser jeg og for ett par-tre år siden. Jarhead på Polsk, konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå