michael691 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jeg er ikke akkurat verdens beste i photoshop. Kan noen få han til å se realistisk ut? Vil at det skal være en mørk, rosa/lilla tema, mannen som ligger dau skal ha lik farge som snøen (ikke eksakt, men nært) Det er ikke ''realitstisk'' som i virkeligheten. Men få det ut som han var originalt plassert der. Takk Det er dårlig photoshopa bilde, er bare leking. Kan sende originalene hvis det hjelper. edit: la til original hvis noen har lyst å gjøre det finere Endret 21. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Nei, dette er jeg ikke noen ekspert på, men jeg måtte vel leke meg litt uansett. Sikkert ikke helt dette du hadde i tankene, men likevel... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Nei, dette er jeg ikke noen ekspert på, men jeg måtte vel leke meg litt uansett. Sikkert ikke helt dette du hadde i tankene, men likevel... Det funker det Takk Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vil naa si den mannen virka utrolig svær i forhold til fjella. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Nokså sant. Det er vanskelig å få han i rett perspektiv uten å forminske han for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå