solsikk3r Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg lurer veldig på om de holdes Star Trek kongresser i Norge? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Star Trek er ikke spesielt populært utenfor USA, så det ville nok vært liten interesse for noe slikt her til lands. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Star trek er STORT overalt, det er flere kongresser verden rundt vært år. Norge har ikke noen rene star trek kongresser, men vi har en årlig sci-fi kongress som vært år har en egen theme, som noen ganger er star trek, jeg tror noen kjendise dukker opp nå og da Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Trekkers Norge har vel arrangert noen mindre kongresser tidligere? De arrangerte vel BarbaraCon i Stavanger i 2006 hvertfall hvis jeg ikke husker feil... Ellers er det riktig som GunFreak sier, TSP/Hyperion/N4F(?) arrangerer årlig en sf-kongress på Blindern (ShadowCon/NorCon). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå