NorvegianDad Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg skal installere autodesk på den stasjonære PC'en min men finner ikke ISS oppsettet. Har gått inn på kontrollpanel -> legg /fjern program -> legg til komponenter Men finner ikke noe som har med ISS å gjøre. Jeg har windows XP home Ed. Jeg har installert på den bærbare og det gikk helt fint,men den har Vista og oppsetter var litt annerledes Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 *bump* Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Du får vel ikke ISS på Home edition. Må nok over på Proffesional. Hvilket autodeskprodukt skal du installere? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) hmm.. Ok det var litt kjedelig. Hadde håpt at jeg kunne ha det på begge PC'ee mine. Det er en Autodesk-pake med AutoCad,AutoCad mechanic,Inventor Proffesional og noe som heter AOEM View. Jeg kan installere det uten ISS da,men forstår at jeg mister noen funksjoner da. Endret 24. januar 2009 av NorvegianDad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå