johome Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg er ute etter et program som gjør det mulig å sende tekstmelding til en mobiltelefon. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg er ute etter et program som gjør det mulig å sende tekstmelding til en mobiltelefon. om du bruker vista kan dette legges til i sidebaren. . bare velg legg til flere programmer(fra nett) og du vil finne det Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Telenor og Netcom har program som du kan laste ned til PC for å sende sms (hvis du bruker dem). Har ikke linkene men søk. Lenke til kommentar
Siege Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Til TS, mener du et SMS program som er GRATIS? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Finner muligheten i Outlook hvis du kjører det. Bruker det på jobben. Lenke til kommentar
Siege Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Finner muligheten i Outlook hvis du kjører det. Bruker det på jobben. Kan du forklare nærmere hvordan? Hadde vert interesant. Er det gratis? Eller trenger du bare å ha en mail configurert til Outlook? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Finner muligheten i Outlook hvis du kjører det. Bruker det på jobben. Kan du forklare nærmere hvordan? Hadde vert interesant. Er det gratis? Eller trenger du bare å ha en mail configurert til Outlook? Da kan man bruke Outlook Connector. Slik at du kan bruke din vanlige hotmail/live konto Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg er ute etter et program som gjør det mulig å sende tekstmelding til en mobiltelefon. Hvis du bruker Telenor Mobil og Outlook kan du bruke denne: http://www.telenor.no/bedrift/produkter/mo...er/sms-outlook/ Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Her er et pa sider som jeg selv bruker www.folk.no - 5 gratis sms hver dag www.biip.no 10 gratis sms hver dag www.telenor.no - 30 gratis i måneden http://www.1881.no/Ung1881 - 20 hver dag + reklame :/ Om det er noen som har mer så gjerne del Jeg tror også gulesider har. 5 hver dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå