Gå til innhold

Har du hatt besøk av Husgnomer?

thadon

Anbefalte innlegg

Ja, alle har vell vært så uheldige å ha\har hatt slike i huset sitt.

Husgnomer er de som stjeler små ting som du har bruk for, og de er som oftest veldig kjappe.

En del ganger gir de tilbake tingene, men det har også forsvunnet ting helt som jeg aldri har sett igjen.

Jeg har funnet ut at disse husgnomene ikke kan være høyere en rundt 3-4 centimeter, er ekstremt raske og kan bære ting som er rundt 3 ganger så større som dem.

Du har vel kanskje oppdaget at du mister en ting på gulvet som du vet ikke spratt

langt ifra der du mista det da du hørte at den spratt i nærheten. Husgnomene er så kjappe, og kombinert med sin lille størrelse vil du aldri merke at husgnomer skyter ut fra veggen i en ekstrem fart og tar tingen før du rekker å reagere.

Jeg tror også at husgomer har dårlig hukommelse, da når du er så heldig at de er villige til å levere tilbake så legger de tingen alltid i nærheten av der du mista det, og ikke der du sverget på at den lå.

Jeg har også merket at husgnomene også er interessert i forskjellige ting fra forskjellige personer.

For eksempler har "mine" husgnomer en forkjærlighet for min kamerats småpenger (da spesielt 10- og 20 kronemynter, men disse blir nesten aldri levert tilbake.

Jeg tror en husgnomfamilier beståer av rundt 3 gnomer. Jeg vet ikke hvor de liker å bo ,men dere har vel noen ideer?

Noen som har noen andre teorier?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De fleste vaskemaskiner har en del tomrom mellom trommel og vegg. Her er tilgangen på sokker best, og her vil du også finne gnomens tilholdssted.

Så for å elimenere husgnomene så må man altså kvitte seg med vaskemasnkina.. ahhh... smarte husgnomer. De vet at de fleste må ha en vaskemaskin. De er altså ikke stokk dumme.

Øhhh...finnes husgnomer :p

Ja, har du ikke merket noe til dem er du heldig.

Endelig vet jeg hvorfor jeg aldri finner verken mobilen, lommeboken eller nøklene :p

Ja, det ser også ut at de faktisk ikke er så onde da så og si alltid legger tilbake ting som du MÅ ha.

Lenke til kommentar
Øhhh...finnes husgnomer :p

Ja, har du ikke merket noe til dem er du heldig.

Uheldig vil jeg si.. Jeg syns de er litt sjarmerende, og dessuten er det greit å ha noen å skylde på når jeg roter vekk ting.

Lenke til kommentar
Ja, alle har vell vært så uheldige å ha\har hatt slike i huset sitt.

Husgnomer er de som stjeler små ting som du har bruk for, og de er som oftest veldig kjappe.

En del ganger gir de tilbake tingene, men det har også forsvunnet ting helt som jeg aldri har sett igjen.

Jeg har funnet ut at disse husgnomene ikke kan være høyere en rundt 3-4 centimeter, er ekstremt raske og kan bære ting som er rundt 3 ganger så større som dem.

Du har vel kanskje oppdaget at du mister en ting på gulvet som du vet ikke spratt

langt ifra der du mista det da du hørte at den spratt i nærheten. Husgnomene er så kjappe, og kombinert med sin lille størrelse vil du aldri merke at husgnomer skyter ut fra veggen i en ekstrem fart og tar tingen før du rekker å reagere.

Jeg tror også at husgomer har dårlig hukommelse, da når du er så heldig at de er villige til å levere tilbake så legger de tingen alltid i nærheten av der du mista det, og ikke der du sverget på at den lå.

Jeg har også merket at husgnomene også er interessert i forskjellige ting fra forskjellige personer.

For eksempler har "mine" husgnomer en forkjærlighet for min kamerats småpenger (da spesielt 10- og 20 kronemynter, men disse blir nesten aldri levert tilbake.

Jeg tror en husgnomfamilier beståer av rundt 3 gnomer. Jeg vet ikke hvor de liker å bo ,men dere har vel noen ideer?

Noen som har noen andre teorier?

Kan jeg få noe av det du har røyka?  :dribble:

:tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...