Balsature Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei, jeg skal skrive om APs skattepolitikk i 2009. Noen som har innspill og kunnskap om denne? Noe spesielle trekk osv jeg bør være klar over? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Om dette er i forbindelse med skole, bør du merke deg kategorien "Skole og Leksehjelp" Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du kan også lese partiprogrammet på deres hjemmesider. Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Du kan også lese partiprogrammet på deres hjemmesider. må jeg slette dette innlegget for å legge det inn i skole og leksehjelp? jeg vil høre fra "mannen i gata" hvordan skattepolitikken til AP blir i praksis:) EDIT: ser jeg har lagt det inn i politikk og samfunn, og selv om dette er i skolesammenheng er det vel relevant i et politisk debattforum margaas Endret 21. januar 2009 av margaas Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Bruk og moderatorene vil flytte tråden. Eller du kan be de stenge den og opprette en ny i "Skole og Leksehjelp" Om dette da er ønskelig. Som uttalt anbefaler jeg deg å lese partiprogrammet. Hva vi i gata mener er ofte ikke det samme som realiteten. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Som jeg har fått med meg så vil den rød-grønne regjeringen senke enkelte skatter noe, men hovedvekten av tiltakene mot finanskrisen vil gå på offentlig forbruk da det har større effekt enn skattelette. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du kan også lese partiprogrammet på deres hjemmesider. Som, for the records, er www.dna.no, og ikke www.ap.no. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Flyttet til en mer passende kategori Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Som jeg har fått med meg så vil den rød-grønne regjeringen senke enkelte skatter noe, men hovedvekten av tiltakene mot finanskrisen vil gå på offentlig forbruk da det har større effekt enn skattelette. Ja ok, takker Thlom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå