Gå til innhold

er privatist eksamen i kroppsøving vanskelig?

RAD1V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tok privatist eksamen i kroppsøving.

Jeg kan umiddelbart avkrefte at man får ha med lærebok, for noe fjolleri, det er det teiteste jeg har hørt.

Selve eksamen er helt dustete spør du meg. Jeg fikk i oppgave å lage et treningsopplegg der jeg gjennom teori og kunnskap skulle beskrive hvordan man kunne trene seg opp ved hjelp av dans som virkemiddel.

For noe vås.

Fikk fire, litt misfornøyd. Syntes jeg kunne fått utdelt en bedre oppgave, der det var lettere å vise hva man hadde fått med seg av teori.

Lenke til kommentar
Jeg tok privatist eksamen i kroppsøving.

Jeg kan umiddelbart avkrefte at man får ha med lærebok, for noe fjolleri, det er det teiteste jeg har hørt.

Selve eksamen er helt dustete spør du meg. Jeg fikk i oppgave å lage et treningsopplegg der jeg gjennom teori og kunnskap skulle beskrive hvordan man kunne trene seg opp ved hjelp av dans som virkemiddel.

For noe vås.

Fikk fire, litt misfornøyd. Syntes jeg kunne fått utdelt en bedre oppgave, der det var lettere å vise hva man hadde fått med seg av teori.

Dette kan jeg BEKREFTE etter å ha vært i kontakt med Oppland eksamenskontor. I kunnskapsløftet får man bruke alle hjelpemidler utenom kontakt med elever og internett.

Lenke til kommentar

Enig. Selv har jeg sluttet i kroppsøving. Å meldt meg opp som privatist i reform 94 (for eksamenskontoret hadde IKKE på det tidspunktet lagt ut eksamen for faget i kunnskapsløftet) Det gjor det etter at jeg hadde meldt meg opp i reform 94 og betalt. Teit.

Jeg synes det er feil at jeg skal måtte kunne hele boka på rams, mens de andre kan bare ta med seg hele pensum på eksamen.

Selvfølgelig må de lese litt, men det blir mye lettere for dem.

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar

Vel, det gjelder jo absolutt alle skriftlige fag. Man får medbringe lærebok til norskeksamen, matteeksamen, engelskeksamen, fysikk, kjemi, und zu weiter.. Alle hjelpemidler er tillatt utenom kontakt eksaminander imellom og internett.

Det er er ikke verre enn å lese om diverse litterære perioder man har forsømt å pugge mens man har norskeksamen.

Endret av Erik den Raude
Lenke til kommentar
Vel, det gjelder jo absolutt alle skriftlige fag. Man får medbringe lærebok til norskeksamen, matteeksamen, engelskeksamen, fysikk, kjemi, und zu weiter.. Alle hjelpemidler er tillatt utenom kontakt eksaminander imellom og internett.

Det er er ikke verre enn å lese om diverse litterære perioder man har forsømt å pugge mens man har norskeksamen.

Så da må jeg klare meg uten noen ting :(? Jeg sa der sto at hjelpemidlene avgjøres lokalt av skolen. Der sto ikke noe på udir. Hva tror dere?

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar

Jeg tror du skal ta kontakt med ditt respektive fylkes eksamenskontor.

[email protected] to me

Hei,

Når det gjelder KRO1003 er alle hjelpemidler tillatt unntatt internett og kommunikasjon med andre.

KRO1003 er en skriftlig lokalt gitt eksamen.

Jeg kjenner ikke til tittel på hvilke lærebøker som benyttes, men de er lov og medbring til eksamen.

Endret av Erik den Raude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...