Gå til innhold

Kjøling&Artic Silver II

Anbefalte innlegg

Heisan dere , jeg har en XP 1500+ som jeg har montert en Taisol CGK 760 på :smile:

Her om dagen bestilte jeg meg en tube Artic Silver II (3gram) da jeg syntes min cpu var litt varm , ja den var oppe i 51-55 grader på full load og ca 49 grader på idle,

Fra før av hadde jeg på noe jallagoop/pasta ,

Men så tok jeg og fjernet jallagoopen og fikk på noe artic silver II ,

Og fyrte opp maskinen og ventet i spenning .

Dæsken han døtte for en forandring :smile:

Etter en runde med artic silver II ligger min idle på 43 grader og jeg har ikke hatt over 46 på full load :smile:

Artic Silver II er jo rein og skjære mirakel"medisinen" får kjøling av CPU.

Ja fra før av har jeg hørt att det vanligvis skiller ca 2-3 grader fra jallagoop til artic silver II , men i mitt tilfelle så er det jo snakk om HELE 6-8 grader , noe jeg syntes er helt fantastisk :smile:

Så jeg råder dere alle som sliter med litt varme CPUer og få på artiv silver II , det gjør susen , ihverfall gjorde det det får meg :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-01-19 12:13, unwill skrev:

Har hatt et par tuber med Artic Silver II liggende. Hmm kan de gå ut av dato tro ?

saksa dette frå arcticsilver.com:

Storage

Like any mix of particles that are many times heavier than the suspension fluid, there will be some separation in the compound over time when stored in the original syringe. (All thermal compounds eventually experience some separation in storage.) This does not affect the performance of the unseparated or remixed compound.

To keep the compound fresh for future applications, always replace the cap on the syringe after each use. The syringe should be stored tip down so that any separation that occurs will be at the back end of the syringe with fully suspended particles below that. Storing in a cool place like a refrigerator will also lessen the separation over time.

så der har du det.

per

[ Denne Melding var redigert av: mcper på 2002-01-19 12:37 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...